Edward H. Valholm Posted March 8, 2017 Posted March 8, 2017 http://www.ipmsnorge.org/skala/registrering-registration/ Quote
Jørgen Faret Posted April 24, 2017 Posted April 24, 2017 Selv om det står at fristen er gått ut. Er det fremdeles mulig å forhåndsregistrere modeller frem til tordag 27.04. kl 23.59 Vær så snill å bruk den muligheten. Det gjør min jobb på lørdag så mye enklere. Og det blir ikke så mye kø. Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted April 24, 2017 Posted April 24, 2017 Selv om det står at fristen er gått ut. Er det fremdeles mulig å forhåndsregistrere modeller frem til tordag 27.04. kl 23.59 Vær så snill å bruk den muligheten. Det gjør min jobb på lørdag så mye enklere. Og det blir ikke så mye kø. Jeg vil så gjerne at du skal få et lettere liv. Derfor har jeg forhåndsregistrert meg. Og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Quote
Jan Erik Johansen Posted April 24, 2017 Posted April 24, 2017 Nå sitter jeg og koser meg med å printe ut nye klasse-skilt, så ikke nok med at alle sparer tid med å forhånds registrere modeller, det er tideler å spare på å finne frem på bordene også!! Janse Quote
Rune Haugen Posted April 25, 2017 Posted April 25, 2017 Ja tolket jeg det som Det var litt vanskelig å tolke ut fra plasseringen til knappene. Quote
Torgeir Eikeland Posted April 25, 2017 Posted April 25, 2017 Ja tolket jeg det som Det var litt vanskelig å tolke ut fra plasseringen til knappene. Akkurat. Og hvor mange modeller registrerte du? Quote
Rune Haugen Posted April 25, 2017 Posted April 25, 2017 Ja tolket jeg det som Det var litt vanskelig å tolke ut fra plasseringen til knappene. Akkurat. Og hvor mange modeller registrerte du? 21 ble det til slutt Quote
Torgeir Eikeland Posted April 25, 2017 Posted April 25, 2017 Ja tolket jeg det som Det var litt vanskelig å tolke ut fra plasseringen til knappene. Akkurat. Og hvor mange modeller registrerte du? 21 ble det til slutt Bare dobbelt så mange som meg. Det er nesten like interessant å spørre hvor mange du IKKE tok med etter tre års utstillingsforstoppelse. Quote
Rune Haugen Posted April 25, 2017 Posted April 25, 2017 Har ca. samme tallet som ikke blir med. De fleste modellene i hylla har ikke vært på Skala. De eldste har bukket under for diverse Stalinistiske utrenskinger gjennom åra. Quote
Recommended Posts