Einar Sandvik Posted March 7, 2017 Posted March 7, 2017 Ja, den motoren ser overbevisende ut. Einar S Quote
Kjetil Olsen Posted March 7, 2017 Posted March 7, 2017 Imponerende! Gleder meg til å se denne ferdig Quote
Stein Atle Stenberg Posted March 8, 2017 Posted March 8, 2017 Vil mene at knotet har lønnet seg, det ser skikkelig bra ut Quote
Torgeir Eikeland Posted March 24, 2017 Author Posted March 24, 2017 Da har man fått knota på plass alt av ets og bits og fjas. Litt (!) vanskelig å få motordekslene til å peke dit de skal. Det blir en stund til neste åpne motorløsning, men nå har man altså prøvd det også. M Rett ovenfra. Resindekslene har merkbart crispere støp enn resten. Vreng fra motsatt side. Pinnen under dekselet står ikke: Den henger bare, med en pitteliten etsadel nederst som ligger an mot eksosdekselet. Og her takker vrengt Gustav for merksemda, dansende på et treverk som kanskje ble litt for stuegulv. Quote
Rune Haugen Posted March 25, 2017 Posted March 25, 2017 Dette ble vakkert[emoji1303] Hva brukte du til base? Quote
Torgeir Eikeland Posted March 25, 2017 Author Posted March 25, 2017 Takk alle tre. Basen er et treskilt, sånn som de har på kjerringhobbybutikker. Lakka med bengalac langs kanten og klasket plastkort og struktur-akryl oppå. Quote
Rune Haugen Posted March 25, 2017 Posted March 25, 2017 Ok, rissa du inn plankene, eller er hver enkel et eget plastemne? Plankedekket ser nemlig pent ut Quote
Kjetil Olsen Posted March 25, 2017 Posted March 25, 2017 Imponerende! Det kreves litt selvdisiplin for å gjennomføre en slik jobb Quote
Torgeir Eikeland Posted March 25, 2017 Author Posted March 25, 2017 Takk Jo, plankene er rissa inn etter SAS-metoden. Lakka med tamiya wooden deck tan og oljefarger. Quote
Einar Sandvik Posted March 27, 2017 Posted March 27, 2017 Flott resultat av motordekselåpningsoperasjonen. Plankene på basen ville jeg nok hatt litt mer grålig utseende på. Einar S Quote
Stein Atle Stenberg Posted March 30, 2017 Posted March 30, 2017 Har hatt gleden av å se den i levende live, og den ser skikkelig bra ut. Solid håndtverk Quote
Sten Arne Brunsby Posted April 2, 2018 Posted April 2, 2018 MRP er kjempefin maling. jeg bestiller den rett fra MRP på http://mrpaint.sk/ har fungert helt flott og en slipper mye tull. Lett å holde seg under tollgrensa er det også Rebell hobby har jeg lite igjen for å handle med. Han er dyr på det meste og sørger altid for at det blir over tollgrensa.. jeg prøvde å kjøre to bestillinger for å komme under, hadde spart meg endel kroner,men han slo de sammen til dobbelt porto og langt over tollgrensa.. Quote
Recommended Posts