Gå til innhold
  • Bli medlem

Vrengt Gustav. Eduard 109 G-6 1/48


Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 3 uker senere...

08ac60663f7e2dacaa8ee8740a925dd9.jpg

Da har man fått knota på plass alt av ets og bits og fjas. Litt (!) vanskelig å få motordekslene til å peke dit de skal.

 

0582dfb0af091a3726b10d89c32748bd.jpg

Det blir en stund til neste åpne motorløsning, men nå har man altså prøvd det også.

 

M88992a2d220a8580a6de6fa9eb73f158.jpg

Rett ovenfra. Resindekslene har merkbart crispere støp enn resten.

 

48c1dd3b4da1a18bc3938a59c62e1162.jpg

Vreng fra motsatt side.

 

2815ad508f84c9ade721ef33ebad6ff4.jpg

 

Pinnen under dekselet står ikke: Den henger bare, med en pitteliten etsadel nederst som ligger an mot eksosdekselet.

 

42fd6b1cc7a9838fd5bcc5888fe45cc0.jpg

Og her takker vrengt Gustav for merksemda, dansende på et treverk som kanskje ble litt for stuegulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

MRP er kjempefin maling.

 

jeg bestiller den rett fra MRP på http://mrpaint.sk/  har fungert helt flott og en slipper mye tull.  Lett å holde seg under tollgrensa er det også

 

Rebell hobby har jeg lite igjen for å handle med.  Han er dyr på det meste og sørger altid for at det blir over tollgrensa.. jeg prøvde å kjøre to bestillinger for å komme under, hadde spart meg endel kroner,men han slo de sammen til dobbelt porto og langt over tollgrensa..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.