Rune Haugen Posted December 23, 2016 Author Posted December 23, 2016 Hei! Ble ferdig før jula satte inn for fullt God jul til alle sammen Mvh Rune Quote
Reidar Berg Posted December 23, 2016 Posted December 23, 2016 Ble fin denne God Jul til deg og ! Quote
Einar Sandvik Posted December 23, 2016 Posted December 23, 2016 Gratulerer med en flott ferdig modell! God jul! Einar S Quote
Sten Arne Brunsby Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 Denne likte jeg virkelig. Kjempekul modell Gir meg lyst å finne fram en -G6 jeg har liggende fra ED, å lage den som en G-14 fra Rygge jeg har dekaler til. En Lista maskin frister også litt, men rygge maskina har jeg dekaler klare til. Quote
Rune Haugen Posted January 16, 2017 Author Posted January 16, 2017 Denne likte jeg virkelig. Kjempekul modell Gir meg lyst å finne fram en -G6 jeg har liggende fra ED, å lage den som en G-14 fra Rygge jeg har dekaler til. En Lista maskin frister også litt, men rygge maskina har jeg dekaler klare til. Takker Hiv deg rundt og bygg Bf 109. Det er gøy Quote
Recommended Posts