Gå til innhold
  • Bli medlem

Fransk Tiger-1/72 Hobby Boss Rafale B-Rett årgang!


Gjest Espen Andreas Hoff

Anbefalte innlegg

Gjest Espen Andreas Hoff

Her kommer mitt "under radaren" tigerbygg, en HB Rafale som smekket seg sammen før jeg rakk å ta særlig mange bilder. Som Rune nevner i sin tråd er dette et flott sett, som kun trenger litt omsorg i skjøtene ved inntakene, men ellers er det Schmackaboom.

 

DSC_0263_zps8vkbrivf.jpg

 

Rune er definitivt på rett vei, men siden han er nærmeste nabo til Ørland hovedflystasjon er det selvfølgelig påkrevd å bygge 2007-versjonen. Men det krever litt merarbeid og er derfor forbeholdt Tigermesteren?! Lette desperat etter dekaler, men de var ikke å oppdrive før jeg leste om en som bygget en "kjedelig" Rafale og kun brukte noen av Model Alliance sine tigerdekaler. Tok kontakt med Mario Serelle, og han var vennligheten selv og knapt en uke etter lå 2007-decalene i postkassen?.

 

Rafale%20Tiger%202007%201%202_zpsytyi1xfu.jpgRafale%20Tiger%202007%201_zpss91ocqre.jpg

HarryEspen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Stygg!

Vil jeg få anbefale kulturjournalisten å:

a) Avlegge optikeren et besøk

b) Fordype seg i faget Estetikk for nybegynnere

c) Slutte å furte over at samtlige aktive medlemmer for tiden koser seg med et eller annet Tigerbygg.

 

Med ønske om god bedring og en snarlig rekonvalesens, Harry-Espen

 

"Kun døll fisk svømmer mot strømmen..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Pent arbeide får man si  :thumb:

 

Ser jo også langt mer estetisk ut når tigermotivet er noget dempet og ikke så prangende som så ofte ellers  wOOt;);D

Begynner du også nå?!?? :o. Denne er jo på grensen til søvndyssende....

Hilsen Harry-Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.