Guest Espen Andreas Hoff Posted November 29, 2016 Posted November 29, 2016 Er ikke f før jeg sitter i lakkboksen . Lys grunning med matt gul (tamiya) oppå dekker ikke så aller verst, men når det støver/renner/skrapes(!!) og så må pusses, DA er moroa igang....men straks ferdig med gulskapen nå, så i helgen kommer svartstripene forhåpentligvis på og nye bilder.. Harry-Espen Quote
Rune Haugen Posted November 29, 2016 Author Posted November 29, 2016 Er ikke f før jeg sitter i lakkboksen . Lys grunning med matt gul (tamiya) oppå dekker ikke så aller verst, men når det støver/renner/skrapes(!!) og så må pusses, DA er moroa igang....men straks ferdig med gulskapen nå, så i helgen kommer svartstripene forhåpentligvis på og nye bilder.. Harry-Espen Håper gulfargen er med deg Ser frem til bilder. Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted November 29, 2016 Posted November 29, 2016 Synes ikke du har overdrevet agiteringen Her må det mer krutt til! Krutt?!?? Ja kanskje det ja! Du tenker på å sprenge alle ikke-gruppebygg-tråder frem til SKALA kanskje?? Harry-Espen Quote
Rune Haugen Posted November 29, 2016 Author Posted November 29, 2016 Synes ikke du har overdrevet agiteringen Her må det mer krutt til! Krutt?!?? Ja kanskje det ja! Du tenker på å sprenge alle ikke-gruppebygg-tråder frem til SKALA kanskje?? Harry-Espen Haha ;D Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted November 29, 2016 Posted November 29, 2016 Nydelig Tiger forresten! Åsså så rask? Nå fikk jeg også opp bilder. Har du gjort noe mer i cockpit enn etsede belter? EspenA Quote
Rune Haugen Posted November 29, 2016 Author Posted November 29, 2016 Takker Brukte ikke etsede belter en gang. Det er malt maskeringsteip. Mest mulig ut av esken bygg dette. Quote
Recommended Posts