Gå til innhold
  • Bli medlem

Kattedreper Mediterranean style Diana Venatrix- Pegaso 54mm


Anbefalte innlegg

Gjest Espen Andreas Hoff

 

Noe ujevn blankehetsgrad på sokkelenen skyldes nok lett overivrighet fra undertegnedes side under beisingen.

Skal du først beise er det ikke særlig klokt å være overivrig, da kan det gå for fort..og det er sjelden oppskriften på suksess?. Men med et mer sedat beisestrøk på sokkelen, så er du absolutt kommet i mål med denne guddommelige representanten av Guddommelighet. Jeg liker spesielt forskjellen mellom første og siste bilde, ikke spesielt mye du har gjort, men du verden for en forskjell det utgjør! Flott jobb Stein Atle?.

Visste du forresten at hu Diana er ei skikkelig flyfille? Og ganske dirty..

image_zpsdlbsjspf.jpeg

image_zpsrmslw2ij.jpeg

image_zpsembqtbgj.jpeg

image_zpsxezdafxa.jpeg

EspenA

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Ikke Tsjekkere nei! Du må gjøre hjemmeleksa di Einar... Tror forøvrig at jeg må ta med Tigerbibelen på klubbmøtet i morra ;).

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nederlenderne, da. Så den lille oransje prikken i midten nå. Det skulle vært forbudt å ha så like nasjonalitetsmerker. :(

 

Stussa forresten litt over at tsjekkerne hadde F-16 med bremseskjerm i halen :)

 

Einar S

 

 

 

Så du stussa ikke over at tsjekkerne hadde F-16 i det hele tatt?

Som de aldri har operert. Det blir vel litt som å se en MiG-21 i norske merker.  :P;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nederlenderne, da. Så den lille oransje prikken i midten nå. Det skulle vært forbudt å ha så like nasjonalitetsmerker. :(

 

Stussa forresten litt over at tsjekkerne hadde F-16 med bremseskjerm i halen :)

 

Einar S

 

 

Så du stussa ikke over at tsjekkerne hadde F-16 i det hele tatt?

Som de aldri har operert. Det blir vel litt som å se en MiG-21 i norske merker.  :P;D

 

Jo. Jeg har ikke oversikt over hvilke forhenværende østblokkland som har hva av ulike flytyper, men ser for meg at noen av dem har fått inn en del vestlig utstyr, etter at den kalde krigen tok slutt. Jeg tenkte Tsjekkia kanskje kunne ha skaffa seg F-16 i senere tid, uten at jeg visste om det, noe de da altså ikke har.

 

Det som var greia her, var at bremseskjerm i halen er spesialutrustning som, så vidt jeg vet, bare et par land har på sine F-16: Norge og Nederland. Korriger meg om det er flere land som har det.

 

Einar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er vel på full fart vekk fra den daue katta til Stein Atle, men når det gjelder F-16A er det vel flere land som har/hadde parapack. Norge, Nederland, Venezuela, Chile, Taiwan og Indonesia comes to mind. Samme fairing ble vel brukt til ECM-pakke i Belgia og Israel, blant annet, men er usikker på om de var på A'en i Israel. Det er ganske mange land som har bremseskjerm på C-modellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.