Gå til innhold
  • Bli medlem

4. november, konkurranse i Stavanger!


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg bare skulle gi en hode opp om at Styrenecruiserne i samarbeid med Rogaland plastmodellforening, eller hva det nå er vi heter, arrangerer konkurranse 4. november.

Mer info kommer når den kommer. Ruben?

Det blir nok åpnet opp på flymuseet for de som ikke har sett dette. I tillegg vil jeg minne om at vi er flinke til å være sosiale her vestpå. Sånn på kvelden mener jeg.

 

Kyrre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ! Flybillett er kjøpt. :)

 

Men ikke la dere skremme av det ..... :'(

 

Nils

 

Kan jeg ikke tenke meg at noen blir skremt av det. Du har jo tross alt bare gjenoppbygget en F-5A de siste 6 månedene for å delta på denne konkurransen.

 

Vi andre kan trøste oss med at det blir deltakerbedømming, derfor er jeg godt i gang med å bygge en Antonov 124 i rosa og turkis.  wOOt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir lagt ut mere info så snart jeg får det fra Tor Henning. Men så langt

kan vi si at det blir innlevering av modeller fra 09:00.

 

Stedet blir ølhallen på gamle Tou bryggeri på Lura/Forus (da blir vel premiene

noe gammalt øl....)

 

Flymuseet har ordinært åpent alle søndagene i November fra 12:00 til 16:00.

 

Happy modelling,

Ruben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle samen!!

 

Beklage eg e så treige, det er denne dataen så bite så felt!!

Som dåke veit blir det i denna "lite" modellinteresserte del av landet som eg holder til i,ei lita modell utstilling Lørdag 4. november på Forus. Det gamle lokalet til Ringnes, den såkalla Ølhallen, blir lokalet som Rogaland Plast Forening, og Sandnes Styrene Cruisers drar i gang over 20 klasser for alt på vatn, i lufta, og på bakken.

 

Det blir klassar for alt som har med plastbyggesett, og modifiserte modeller, å gjera.

Så om du har modifiserte "diecast", eller tremodeller, så kan dette være plassen for desse!!

"Saltvanns puter", siliconinnlegg, og botox, må tas opp med juryen på stede for diverse målinger, og og samenligningar, for å få "modellen" godkjent.

 

Innsjekking frå klokka 0900 til 1200. 20kr pr modell, maks 100 kr pr utstillar.

Lørdags kveld e folket invitert til underteiknedes ringe kåk, for felles avslapping og røvarhistoria.

 

Spørsmål 

Då e da bare t å spør då!!

 

Mvh

Tor Henning

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beer Hall Open....?

Hadde helt sikkert vært kanon å vært med der, Tor Henning! Og juging og røverhistorier hjemme hos deg på kvelden høres helt sjef ut!!

Men dessverre blir det litt langt å dra. Dessuten har jeg brukt opp alt av sparepenger (og litt til...... ::) ) på airbrush og kompressor nå, så jeg tror jeg bare må ønske dere lykke til med utstillingen fra oss her oppe. Så snakkes vi vel ved en senere anledning...... :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjenn!!

 

Svir og svir!! Eg bor i Sandnes, Sandved, like ved Helgø!! Ca. 5 km frå Sola sentrum!!

 

Må og ta meg i å h a glemt å ta med ein del av temaklassen. For "Pimp my model/ride" er ein del av denne.

 

Boost er tatt frå høytalere, men kan jo vær boost som startraketter, etterbrennere, turbo, NOS etc. Så no må jo det vær åpent for mye løye!!

 

Må og ta med att Johs Lunde Gruppen, og Birkemo er sponsorer. Reknar og med att Kontant engro støtter opp, bla. med rabatter den dagen.

 

Mvh

Tor Henning

 

PS! Det blir god skilting til utstillinga, så alle skal kunna finna Øl hallen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sandnes er flott. Jeg lurte bare på om du bodde i andre enden av Rogaland og så for meg prisen for en minibuss til Vikeså. :D

 

Har sendt vekk kånå så jeg har ellers tomt hus med overnattingsplasser til også andre enn Nils som foreløpig har meldt seg på. Hva med dere fra sørlandet?

 

Kyrre

 

Vi reiser bare inn på dagstur, Kyrre. Ellers tusen takk for tilbudet.

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom mer seriøse innslag på museet så fant jeg dette gullkornet fra Komiske Alis forgjenger

 

:D :D :D

Ja, det gjelder å være sterk i troen i slik en mørk stund...

 

Noen anelse om hva som skjedde med denne gjøken? Antar at han kunne se fram til en lang periode på enerom på statens bekostning. Kanskje han til og med ble servert en posjon bly før tiåret var omme.

 

Ellers hadde det vært moro å ta en tur til Stavanger, men den helgen får vi besøk av noen folk som skal hjelpe oss å spise opp de før på forumet omtalte havets delikatesser.

 

R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

OK!

 

No er me der snart folkens!! Masse plass hos Kyrre. Eg har plass til tre fire, så "hotell"plass skulle det vær.

Om noen vil spare seg litt arbeid så her er ein link til påmeldingskjema!

 

http://public.fotki.com/bugace/wheels_plastic_whac/jren-modell-show-2006/innmeldingskjemafor.html

 

Siden eg er lite datakyndig, og dataen ikkje vil gjer som eg vil, blei det kulepenn og linjal.

 

Prinsippet er enkelt. Du skriver i "klasse"(td.prop 1/48) då vil me fylle ut "Nr." og plassere den i klassen den hører hjemme.

Dessuten skriver du, sjølsagt, "modellens navn". Dette må du gjer to ganger pr. modell. På høyre og venstre side av arket.

 

På førehand takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.