Gå til innhold
  • Bli medlem

Lentävät kynä 1/72 Airfix


Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hvis den hvitfargen er Gunze, vil jeg vite hvilken hvitfarge du har brukt og hva du har gjort for å få den til å dekke. Jeg har strevd med H316, som jeg syns dekker noe helt usannsynlig dårlig, noe som har skuffet meg veldig iom at øvrige Gunze-farger dekker veldig bra.

 

Arild

Hvitfargen er Tamiya.

Gunze H316 er en blank hvitfarge, ser jeg. Jeg har tidligere brukt Gunzes matte hvitfarge H11 og jeg syntes den dekket helt fint. Rart hvis det er sånn forskjell på kvaliteten i matt og blank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e25fb3abba37a7b1dbed912d4d1fb200.jpg

Satana perkele. Dekalene til Techmod er ikke helt topp. De er litt skjøre, og de er temmelig gjennomsiktige. Ikke legger de seg pent ned i panellinjene og ikke reagerer de på setting solution av noe slag som jeg har. Ikke engang Hypersol! Men de sølver i alle fall ikke.

 

8f71f30be643cfd548ec30929a9ca4a4.jpg

 

Det fulgte med noen stensiler på finsk. Ei sää peittää.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.