Gå til innhold
  • Bli medlem

Klokkeslett under Skala 2016?


Jon Petter Hagen

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Hei Roman. Det blir dessverre ikke foredrag i år.

Det er litt min skyld siden det er meg som kasserer som har satt en midlertidig stopper på grunn av økonomi.

I fjor hadde vi utgifter på ca. 15 000,- og inntekter på under 1000,- på foredragene. Derfor tar vi en fot i bakken i år for å se litt på alternativer.

Gode idèer i så henseende mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har de siste årene invitert både lokale og internasjonale kjente modellbyggere til SKALA. Men vi må også være klar og åpen for det faktum at det å invitere noen har en utgift. Selvfølgelig er det fantastisk moro å ha viden kjente modellbyggere fra nær og fjærnt å komme opp hit her i Nord. Men som Jørgen skrev har vi også ett ansvar ovenfor hvordan vi disponerer foreningens økonomiske midler. Og det er et ansvar vi ikke tar lett.

 

Når det er sagt, jeg tror årets SKALA vil bli like moro som fjorårets. Det er tross alt vi og våre modeller som er i fokus denne helgen, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor snart etter at streiken er over kan man arrangere Skala?  Det er vel visse forberedelser som tar tid, saa et "decision point" er vel bestemt?  F.eks. om streiken ikke er avblaast innen klokken XX XXXdag den XX, saa blir det utsatt?  Litt kjipt aa ta med modeller hvis det ikke blir noe av, og like kjipt aa dra paa tur og ikke ha med modeller:)

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper nå at vi finner en alternativ location slik at Skala kan gjennomføres uansett. Det holder med en gymsal, så får vi ordne til resten i beste dugnadsånd.

Tidligere har vi jo avholdt konkurranse på teknisk museum og i fanehallen. Så har vi jo flymuseet på Gardermoen og diverse andre museer i teigen. Var ikke Horten nevnt en gang?

 

Regner med Edward og gjengen er på'an.  :thumb: :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.