Gå til innhold
  • Bli medlem

Byggemøte i går


Vidar Ringstad

Anbefalte innlegg

Vi var fjorten stykker på byggemøtet på Haugenstua i går.Noen fikk gjort mye,og andre litt mindre.Sånn er det bare........ :'(

Det var som vanlig veldig sosialt og koselig.Arild laget stekepanne i fotoets,så neste gang kommer resten av tursettet........... :pinch:

Regner med at det kommer noen ord om loddinga her etterhvert.Arild er dyktig :thumb:!

 

Vidar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bildetekster skal det vel bli en råd med :) Og det var jo fint at dere hadde nytte av det, selv om det ble litt fort og gæli.

 

Møtet ellers var hyggelig det. I motsetning til Vidar fikk jeg gjort en hel del i går (det hjelper å sitte stille, Vidar), og mener nå at skroget til Yamato er ferdig sparklet og rimelig klart til å begynne å lime bittesmå plastskiver på. Fikk hilst på et par jeg ikke hadde truffet før også, så da er jo alt som det skal være  :thumb:

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også gjort mye i går. Ble ferdig med byggingen av Tiger (P)'en min.

Fikk også gjort litt på JagdTigeren.

Samt at jeg fikk skravla mye.

Alt i alt en glimrende kveld.

 

Morro at så mange tok turen på den "offisielle" byggekvelden. Til nå har det jo stort sett bare vært Nils i tillegg til de faste plastjunkiene... :)

 

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart en veldig bra demo av Arild. Lærte mange triks som gjør loddingen lettere. Så takk for demoen, Arild.

Øyvind tok mange bilder, så han legger de sikkert ut om ikke alt for lenge.

Kanskje Arild skriver en kjapp liten artikkel med bruk av Øyvinds bilder som vi kan legge ut på nettet?

 

Henrik

 

Eventuellt kan det kanskje bli aktuellt med en artikkel i Limtuben? Vi må ikke la magasinet vårt gå for lut og kaldt vann selv om vi har fått et forum. Bare ett forslag. Det kan kanskje også føre til at enda flere melder seg inn i IPMS hvis noen av godbitene blir spart til "tuben".

 

R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, selvsagt kan det bli en artikkel i Limtuben, men det var en som etterspurte bilder her på forumet i går, og dermed tenkte jeg at for å få det ut forholdsvis kjapt til den karen, så er det kanskje best å ta det elektronisk.

 

Og det var ikke på forumet jeg tenkte å legge det, men på hjemmesidene til IPMS....

 

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at jeg mer eller mindre har lovet Kim litt bilstoff,er det helt ok med en aldrig så liten forsinkelse :shifty:

Har så klart en bra forklaring på forsinkelsen,jeg har ikke settet?? Og så var Moland framme og mente at bilfolket byggde så "merkelige" ting(kke jeg som lodder stekepanner i 1/35) men når jeg sa jeg skulle være race Hondaen så var han helt med.

Hvet ikke helt hvorfor Moland kom med her,for det var ikke han jeg skulle skylde på,kan ha vært noe om byggemøte,jepp,det var det.

 

Som vanlig toppers :thumb:

Mvh Leif

rick5.jpg.3b671246d63ee70d8785c9ca840bd118.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.