Gå til innhold
  • Bli medlem

En småvokst Pandapanser PzKpfw 38(t) Ausf. F [i arbeid]


Anbefalte innlegg

Ja, jeg kjøpte min hos Lars, så du får ta deg en lodetur til Strømmen  ;)

 

Jeg kjøpte min "brukt", så Lars skal slippe billig denne gangen. Men nå har jeg sett etter en gang til, og finner metallpipa i posen med dekalarket. Og skroglokket var bare teipet.

 

Kommer ikke til å bry med et riflet løp på denne her, gitt. Kjøpte den kun for å øve storskala lakk og væring.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Huff, ja jeg så den der. Nå jobbet jeg mye med de plastløpene for å bli kvitt de støypekanten, så jeg hadde ikke så veldig lyst å kjøpe de  :pinch: de er sikkert ikke billige heller, men jeg fått "sprøe innfall" før.

Kjøpte den 1:16 Pz.IV fra Lars, til den kan man få kjøpt ny flammerdemper i messing fra Aber for 450,- (!) den skal ihvertfall styre unna  :shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte flammedemper til min Tiger I, og betalte totalt 362,- for den. Nå har jeg ødet så mye penger på det prosjektet, at noen hundrelapper fra eller til er for lommerusk å regne, men uansett er denne munningsbremsen (som det vel kanskje heter, om vi snakker om samme dingsen), er da virkelig også et smykke. Pz IV'en har jeg styrt unna så langt, og tror jeg skal klare å fortsette med det.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.