Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker dommere


Anbefalte innlegg

Jeg er med og kan kikke på flyklasser. Stiller som vanlig massivt i propell 1/48, og noe i propell 1/72. Tror jeg har en jet i 1/48 også, og så var det skurtreskeren i 1/32.

 

Hehe, høres ut som om du diskvalifiserer deg selv fra de fleste flyklassene. Men, du kan jo dømme alt mulig annet. Det er ikke noe krav (snarere en fordel) og ikke kjenne forbildene, da det jo er byggeteknisk som skal vurderes. Utfordringen er vel at du fort sovner om du på se på modeller uten vinger?

 

Arild :)

 

PS Selv om Skala har rykket nærmere enn før, er det høyst usikkert om jeg kommer. Men om jeg kommer og det passer seg, stepper jeg gjerne inn som dommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, høres ut som om du diskvalifiserer deg selv fra de fleste flyklassene. Men, du kan jo dømme alt mulig annet. Det er ikke noe krav (snarere en fordel) og ikke kjenne forbildene, da det jo er byggeteknisk som skal vurderes. Utfordringen er vel at du fort sovner om du på se på modeller uten vinger?

Noe sånt! Å se på bilmodeller er nesten like hardt for meg som å høre på techno, eller EDM som det heter nå for tida.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du har i mot bilmodeller egentlig?

svarer bare på venge av meg selv... Men tror du kan sammenligne spørsmålet med:

 

Jeg ser du liker ost? Men du spiser ikke Muggost. HVorfor det? :-)

 

 

Sånn, tilbake til tema

 

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfordrende, men også veldig lærerikt, da man jo ikke settes til å dømme en klasse sammen med andre som heller aldri har bygd noe innafor den aktuelle klassen. Så jeg anbefaler sterkt å tørre å bidra på flere klasser enn de vante og "trygge"!  :thumb:

 

Arild :) - som har dømt i nesten alt unntatt lastebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er på tide å få orden i rekkene.

Takk til de som har meldt seg.

Jeg har sendt en PM til de som er plukket ut.

Om du har meldt interesse og ikke hørt noe, betyr ikke det at du er oversett, men vi prøver et alternativ som ikke krever like mange i år.

Jeg har også valgt å overse de tidligste meldingene med "jeg kan dømme, bare jeg klarer å komme" da det er litt vanskelig å basere seg på det.

Men nå bør vel de fleste ha gjort seg opp en plan for om de kommer eller ikke.

På den annen side, det er alltid noen som faller fra og andre som bare er litt treige med å respondere.

Så dersom du virkelig brenner for å delta, gi meg beskjed; first in, first served  ;)

 

Mvh JR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.