Gå til innhold
  • Bli medlem

Loddedemo på byggemøtet i morgen


Arild Moland

Anbefalte innlegg

Hei hei,

 

til orientering så satser jeg på å kjøre en liten loddedemo på byggemøtet på Haugenstua i morgen. Jeg har meldt meg frivillig til å holde en slik demo på et vanlig møte, men har hittil vært forhindret fra å komme på to medlemsmøter på rad, og neste møte er uansett booket med annet tema.

 

Dessuten vet jeg om minst to som kommer i morgen som vil se hva som kan gjøres. Demoen blir neppe i steden for demo på vanlig møte, om noen skulle være engstelige for det (hah!).

 

Temaet blir "Stekepanne i 1/35".

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik,

 

har ikke vi rimelig lik loddestasjon? Jeg tror bare jeg trenger å ta med egen loddespiss, da jeg har kjøpt noen som er spissere enn den som følger med, og som jeg er blitt vant til å bruke.

 

Hvor mange sånne "helping hands" har du? Jeg trenger to. En selvlåsende pinsett ekstra hadde også vært fint (altså den typen som klemmer sammen av seg selv). Ellers holder jeg tinn, loddevann og sånt selv.

 

Jeg tar med min lille "The Bug" etsbøyedings også, så kan de som ikke har sett den før, få se hva det er for en sak. Og om noen har noe ets liggende som de kunne ha moro av å prøve å lodde sammen, så ta det med. Vi er ikke redde for å svi fingerne!

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild kjører sikkert en litt mer omfattende loddedemo på et ordinært møte en annen gang.

 

Nå hadde jeg ikke tenkt at demoen skulle være spesielt omfattende uansett, og derfor kan jeg kjøre den flere ganger. Det blir nok tema på et ordinært møte senere, og om noen skulle gå glipp av også det møtet, så er det bare å ta kontakt, så tar vi 10 minutter på byggerommet på et annet møte. Zero problemo.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg ikke tenkt at demoen skulle være spesielt omfattende uansett, og derfor kan jeg kjøre den flere ganger. Det blir nok tema på et ordinært møte senere, og om noen skulle gå glipp av også det møtet, så er det bare å ta kontakt, så tar vi 10 minutter på byggerommet på et annet møte. Zero problemo.

 

Høres bra ut :thumb: Får desverre ikke kommet ikveld, men tar gjerne igjen demoen ved senere anledning.

 

:) Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.