Gå til innhold
Kai-Mikael Jää-Aro

Datum för Skala 2015?

Anbefalte innlegg

Detta var uventa, men hyggelig valg  :thumb:, det er en stor parkeringsplass på andre siden av gaten, litt dyrt men ok. Det kan fort bli enda dyrere... min kebab kosta meg pluttslig 779,-kr (5min over)  :pinch::doh:

Niclas :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert mulig a sta lett blengre fra hotellet og gratis :)  tog er bra hvis du vil drikke :)

da må du stå et stykke unna og etter kl 18.00  det er også rutebilstasjon rett ved med buss til de meste av øst og vestland.

Niclas :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

.................og bare en liten tilleggsopplysning:

Drammen Stasjon er endestasjon for Flytoget, en time til Oslo Lufthavn Gardermoen. Tog flere ganger i timen.

Drammen er jernbaneknutepunkt, her stopper Bergensbanen, Sørlandsbanen og Vestfoldbanen til og fra Oslo S.  Dessuten lokaltog Kongsberg - Oslo S - Eidsvoll flere ganger i timen ( går også via Oslo Lufthavn).

Det er også godt med expressbusser sørfra og vestfra.

Det er med andre ord mulig å ta seg hit med fly, tog og/eller buss fra det meste ev landet. Det skal være mulig å komme seg til/fra Torp og Rygge også.

Og for de av oss som foretrekker bil fører jo alle veier til Drammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Velkommen til Elvebyen Drammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hilsen Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til Elvebyen Drammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg kan jo ta kajakken...

Får ikke med så mange modeller eller dekaler, men det blir sikkert en fin tur :)

Nils

PS. Kajakken er jo av plast, så jeg kan stille ut denne i klassen for båter (jepp jeg har bygget den om, så den er "bygget"). Trenger da 5 meter bordplass....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider