Gå til innhold
  • Bli medlem

Er det stor interesse for å fortsette med "Arbeidshester" som egen SIG?


Anbefalte innlegg

Jeg skrev opprinnelig dette i tråden for arbeidshester, men da det ofte ikke vises nye innlegg i underforum, regner jeg med at dette ikke er noe alle har fått med seg. Legger det derfor ut her også:

 

Det har vært foreslått å omgjøre dette gruppebygget til en egen SIG. Tatt i betraktning at det har vært en stor suksess så langt er det derfor fristende å spørre om dette er interessant. Det er tydelig at temaet har inspirert stort i panzerleiren.

 

Kjør debatt...

 

:)

SAS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja DAK-vogner blir bra, skal nok legge lista litt lavere enn å inkludere alt av interiør i min.

Før den tid har jeg et koseprosjekt på gang - min nyervervede Stug i 48-skala, og nå ser det jaggu ut til å bli litt flybygg også.

 

Men må se å få begynt på IVeren snart - parallellbygg hadde vært artig - men tror du må holde litt igjen underveis Janse, du har jo bygget et par sånne før - så tipper det går litt radigere unna for deg...

 

:)

SAS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tja er jo ikke voldsomt mange som har meldt sin interesse - føler jeg ikke kan regne meg selv med, da det kan fremstå noe udemokratisk - selv om jeg ivrer (og bygger Stug akkurat nå).

 

Nå er det vel heller ikke så voldsomt mange som bygger panzer her på forumet for tiden - så det er mulig at 6 (7 med meg selv) interesserte utgjør en haug, egentlig. Er det nok til å rettferdiggjøre en SIG mon tro? Nå er vel i det minste noen av disse 6 rimelig produktive, noe som kan telle positiv favør?

 

Kanskje vi trenger mer tid for å se om flere vil være med?

 

???

SAS

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo vært artig å slenge med seg her, selv om jeg fortsatt ikke er helt sikker på hvordan det funker....eller vet hva SIG er... :P

Har en Stug III som er ca 90% ferdig og en Panther G som er halvferdig ( det kom noen flygreier i veien)

Eller må man starte på noe nytt på en gitt dato?

 

Mvh. Tom H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for mange flyprosjekter til å love meg ut for denne. Holder på med en Tiger, men den faller utenfor kategorien :)

 

Sludder! Ingen glede er størrre enn å begynne på et nytt sett. Mange byggesett er som god vin eller ost, de må modnes, så du kan med god samvittighet sette til side flere av flysettene dine  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom vi skal la allerede etablerte SIGer her på forumet ha presedens for hva som skal godtas som SIG, ser jeg ikke noe problem med "Arbeidshester". Akkurat hvilke vogner som er akseptert i denne kategorien vil da bli videreført fra gruppebygget med samme navn.

 

Gjelder alle skalaer og kan være påbegynt tidligere - Panzer III, Panzer IV, Churchill, M4 (Sherman), T34 og LT vz. 38. Herunder alle versjoner og avarter av disse.

 

Når det gjelder denne presedensen så omfatter SIG Perkele alt som er finsk. SIG Basta Pasta omfatter alt som er italiensk. Til sammenligning vil jeg da hevde at en SIG Arbeidshester er rimelig begrenset når det kommer til hva som kan bygges. Disse arbeidshestene er da også absolutt faktiske  :)

 

Jeg foreslår da:

- Jeg oppretter denne SIG.

- Det avsluttede gruppebygget flyttes inn under denne.

- De som har påbegynt arbeid i det avsluttede gruppebygget, men som ikke er ferdige med disse, ber meg - gjennom PM, om å flytte tråden direkte inn under SIGen.

- Rune kan slenge seg på når som helst, og dersom han skulle ønske dette, en gang i fremtiden  ;)

 

:)

SAS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.