Gå til innhold
  • Bli medlem

100 år siden WWI Wing "nuts" Wing" og andre grytevotter..1/32 skala


Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Det begynner jo å dra seg til med påbegynte bygg her. Noe uoversiktelig hvor mange bygg egentlig - noen har meldt sin ankomst her, og noen i galleriet. Hvor mange er vi egentlig som har startet - må jo være bortimot 8 - 9 annonserte - men påbegynte hmmm...

 

Ok, jeg har jo begynt, noe også Torgeir, Rune og Kyrre har... er det noen flere? Janse har vel også så smått begynt. Er vi snart nok til å opprette gruppebygget mon tro?

 

:)

SAS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg har jo begynt, noe også Torgeir, Rune og Kyrre har... er det noen flere? Janse har vel også så smått begynt. Er vi snart nok til å opprette gruppebygget mon tro?

Vi har pr. dato fire aktive byggetråder. Det er det hele.

 

Jeg vil inkludere Janse sitt bygg i dette. Jeg synes du er rimelig knegen dersom du ikke aksepterer hans tråd som aktiv. Det bringer oss opp i fem aktive tråder. Med Tommy sin, som jeg har sagt at jeg aksepterer som påbegynt (selv om han ikke har laget en tråd om bygget sitt) så har vi seks påbegynte bygg. Det er fortsatt litt for få til å lansere gruppebygget. Vi får muligens la det gå noen måneder og se om flere bygg gjør seg gjeldende.

 

:)

SAS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Fokkeren min har stått stille ganske lenge nå, men har fått ordnet meg nye gønnere fra Master - så egentlig burde jeg vel få fingeren ut.

 

Kjøpte meg en Pup fra vingenøtt på Telford etter at jeg opplevde kjærlighet ved første blikk på Fleet Air Arm-museet i Yeovilton. Det hjalp ikke at vi kom over ytterligere to Pup'er på vår museumsodyssé  wOOt

 

Men først får jeg vel ferdigstille Fokkeren altså...

 

:)

SAS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piffen gikk litt ut av prosjektet mitt med Hansa Brandenburg W.29 da det viste seg at jeg måtte bytte ut motoren for å bygge den norsk, og jeg ikke har greid å finne et eneste godt bilde av hvordan motoren i den seine varianten av flytypen, som de norske tilhørte, så ut. Jeg kan riktignok alltids bygge den tysk....

 

Einar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.