Jump to content

100 år siden WWI Wing "nuts" Wing" og andre grytevotter..1/32 skala

Recommended Posts

Tja da senket freden seg over forumet og det er mulig å komme til med et nytt forslag til gruppebygg...Nuts eller ikke Fokker eindecker....fra en sær produsent på fotografert og grafset på i kveld. Eneste og den beste mulighet til å bli ferdig med denne....009_zps85d11e8c.jpg

008_zpsf54dc8b7.jpg

011_zps542b32d9.jpg

Har med meg en ivrig medhjelper her som har smakt på plasten og funnet den .. sær! Welcome Peter Jackson! :cheers:  IPMS er gal nok for deg :cheers:

• Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sånn jeg oppfatter det så er dette ment kun for Wingnuts.  wOOt

Men nå får vi vel se hvor mange som melder seg på her, blir det færre enn 10 så blir det nok ikke noe av.

Det er jo også mulig å starte en tråd med forslag om gruppebygg for WWI-fly i 1/32, så blir det litt konkurranse mellom gruppebygg-temaene  :thumb:

:)

SAS

Kan vi ikke bare kalle gruppebygget "Grytevott-tørkestativ", så vet alle hva vi snakker om?  wOOt

Fint å ikke begrense det for mye. Med potensielt 8 Wingnutbyggere og kanskje 2 "annet"-byggere tror jeg vi skal være fornøyde hvis vi klarer 10.

Vi må nesten ta konsekvensen av å bo i et fjelland med svært få innbyggere.

Kan vi ikke bare kalle gruppebygget "Grytevott-tørkestativ", så vet alle hva vi snakker om?  wOOt

Fint å ikke begrense det for mye. Med potensielt 8 Wingnutbyggere og kanskje 2 "annet"-byggere tror jeg vi skal være fornøyde hvis vi klarer 10.

Vi må nesten ta konsekvensen av å bo i et fjelland med svært få innbyggere.

Enig i det. Tror ikke Jackson blir indignert av det , for han kommer vel 8) bare vi får knadd han litt...

Pokker. Kun en Fokker i 1/48 i stashet. Jeg tar selvkritikk for ikke å ha tatt høyde for et WW1 1/32 gruppebygg i innkjøpsplanleggingen. Jeg var ikke på Skala i år, men etterdønningene når meg også. Ifjor bygde jeg en del panzer etter å ha blitt fryktelig revet med av foredraget om kjapp og grei væring av kjøretøyer, og jeg kjenner suget etter på en Roden eller Wingnut i rett skala selv nå. I verste fall får jeg bygge Fokkern i påvente av det utvalgte 1/32 WW1 - settet.

• 2 weeks later...