Gå til innhold
  • Bli medlem

Takk for i år.


Roman Volchenkov

Anbefalte innlegg

Tusen takk til alle sammen som jeg fikk pratet med i løpet av helgen, det har vært en fin helg med mye latter, litt skåling  :cheers: og mye plastprat

(selv om jeg følte meg som en lettere forvirra kaklehøne på lørdagen  ::) haha )

 

Dessverre så ble det en brå avreise for min del og fikk ikke sagt takk for meg på en høvelig måte så da gjør jeg det her: Takk for meg og vi sees igjen neste år  :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en kort visitt i år, men jeg føler at jeg rakk å se mye modeller og prate med ganske mange trivelige mennesker på den korte tida. Penger gikk det såvisst an å bli kvitt også i år.

 

Generell oppfatning: større utvalg av forhandlere enn tidligere. Lokalet var meget luftig med godt lys og god lunk. Antikkmessa var over hodet ikke sjenerende og det hadde også vært god plass til Smallsize/Hobbyland som nok gikk glipp av en god del kroner.

 

Og som avtroppet formann så er det gledelig, dog ikke spesielt overraskende, å se at dette går like bra også uten meg.  :thumb: All lykke til videre til de som overtar!

 

Skal nå benytte meg av avskjedsgaven min som jeg må takke så mye for. Alt for meget.  :praise:

 

Ses neste år!

 

R. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.