Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva medfører det at vi ikke skal være i Søylehallen


Henrik Melvold

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Det jeg ikke skjønner er at vi har jo "alltid" hatt Søylehallen, så det må jo være opplagt at det var Søylehallen som var lokasjon når avtale om dato ble inngått. Hvordan kan da Leto hallen si at Søyle hallen plutselig er opptatt til andre formål. Når ble avtalen om dato inngått med IPMS?

Dette betyr, etter hva jeg erfarer her, at de har booket et annet arrangement etter at avtalen med IPMS ble inngått. Ærlig talt er jeg litt lei av at IPMS blir en kasteball.

Jeg tror ikke vi får tilbake Søylehallen men at Leto hallen ønsker mer kontroll på sine leietagere. (Se tidligere diskusjon om alkoholservering) og ved å droppe søylehallen så trenger de ikke ekstra bemanning der nede i baren men kan konsentrere seg om hoved serveringsområdet oppe.

Men dette er bare min personlige oppfatning. Jeg tenker vi drar i land et flott arrangement likevel. Søylehall eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IPMS er ingen kasteball for Leto. De taper på at vi får plass ett annet sted. Vi får i utgangspunktet en mye bedre lokasjon, og vi har lovet å sørge for at våre folk ikke skal drikke medbrakt eller etter skjenketid og det tror jeg de aksepterte.

 

Jeg håper at alle som deltar får ett fint Skala i år også, jeg vet at både styret og skalakomiteen har lagt ned en del arbeid for at dette skal bli bra.

 

Janse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Erik. jeg har aldri vært i mot skjenkereglene på Skala eller skjenke regler generelt sett. Hvis man ikke kommer på Skala fordi man ikke kan drikke alkohol fra egen brunpose, da kan man holde seg hjemme.

Men sludder er sterke ord. Jeg har vært med i dette gamet siden 1985 og har sett min andel av useriøse utleiere, og har en generell skepsis til dette, kontrakt eller ei, IPMS Norge og andre arrangører som jeg kjenner godt til, har ved flere anledninger bitt skjøvet bak i køen. Derfor den noe skarpe tonen angående dette temaet, men du kjenner vel meg såpass nå. Og som jeg sa: "......dette er bare min personlige oppfatning. ...........!

Vi sees på Skala. :cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke vi er blitt skjøvet nedover i køen, eller på annen måte nedprioritert.

Vi har fått utstillingsareal tilsvarende hva vi har hatt, møte og forelesningsrom oppgradert, og ellers alt vi har vært vant til... bortsett fra søylesalen.

At vi er flyttet opp og vårt opprinnelige lokale benyttes av andre har etter hva jeg forstod kun å gjøre med logistikk og praktiske løsninger.

Problemet er vel kort og godt at Leto ikke har fått formidlet at vi er blitt følelsesmessig knyttet til kjellerlokalet  :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke vi er blitt skjøvet nedover i køen, eller på annen måte nedprioritert.

Vi har fått utstillingsareal tilsvarende hva vi har hatt, møte og forelesningsrom oppgradert, og ellers alt vi har vært vant til... bortsett fra søylesalen.

At vi er flyttet opp og vårt opprinnelige lokale benyttes av andre har etter hva jeg forstod kun å gjøre med logistikk og praktiske løsninger.

Problemet er vel kort og godt at Leto ikke har fått formidlet at vi er blitt følelsesmessig knyttet til kjellerlokalet  :)

 

 

Høres ut som a brobabel årsake. Lett å bli drevet med av gammel ballast. Vi ser fremover og så videre......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.