Thor A. Granheim Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Hei Da er det på tide og samles igjen etter en lang tid med alt fra julegave handling til ribbespising og flukt fra løpske raketter Vi starter året med ny giv og godt oppmøte på møtene, vi hadde en positiv trend på slutten i fjor så jeg håper det fortsetter. Vi starter med og dra på hobbymessen i Langesund i februar, kommer til og ha en stand på ca 6-7 m hvor vi vil ha en utstilling og samt bygge litt. Vi må drøfte opplegget litt på dette møte så hvis noen har forslag og ideer så ta det med Sted er samme sted som før. Amcar Sandefjord sine lokaler i Tingveien 2, 3223 Sandefjord Klokkeslett er fra kl 18 til ca kl 22 Vel møtt ! Thor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Sattser på å få kommet meg nedover denne gang Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans R. Eriksen Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Jeg kommer en tur jeg også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Count me in Hvor tidelig pleier du å være der Thor ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted January 26, 2014 Author Share Posted January 26, 2014 Her var det liv i folket jo Kjempebra ! Stian: jeg pleier og være et sted mellom 17.15 og 17.30ish.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Den er god, om jeg skulle bli sein på jobben, så veit jeg sånn ca når døra er åpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Mulig jeg også kommer, men er ikke 100% sikker enda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts