Gå til innhold
  • Bli medlem

IPMS Øst, medlemsmøte 14. januar


Anbefalte innlegg

Det er stadig spørsmål om når og hvor, og det blir så kjedelig å gjenta seg selv i hver møtevarsling, så da har jeg tatt lokasjonsinfoen fra Mats, lagt til et kart, litt annen info og laget en generell infopost som vi får se om en eller annen administrator kan klistre på toppen  :)

Unnskyld!

Har ikke vært der før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stadig spørsmål om når og hvor, og det blir så kjedelig å gjenta seg selv i hver møtevarsling, så da har jeg tatt lokasjonsinfoen fra Mats, lagt til et kart, litt annen info og laget en generell infopost som vi får se om en eller annen administrator kan klistre på toppen  :)

Unnskyld!

Har ikke vært der før!

 

Du er hjertelig velkommen Roy  ;D

Vi avholder ikke hemmelige møter  8) og det er ikke noe negativt i at folk spør når de ikke vet.

Måtte bare ha en unskyldning for at jeg er for lat til engang å gidde å gjøre cut/paste på møteinfo på hver post...

 

Har tenkt på at det burde ligge en info lett tilgjengelig, så du ga meg et tupp i ræva til å få skrevet den og Stian har klistra den på toppen.  :thumb:

 

Vi sees.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.