Gå til innhold
  • Bli medlem

Lyst til å ta en kikk på norges største diorama?


Anbefalte innlegg

Ja, for vi som bygger landskap og bygninger på Trondhjem Modelljernbaneklubbs anlegg tenker faktisk på anlegget som et stort diorama.

 

6. desember fra 19:30  har vi åpent hus i kjelleren på Nidarvoll skole. Kaffe, vafler og kaker for salg. Ingen inngangspenger.

 

Om noen fra plastmodellklubben har lyst til å stikke innom for en modellbyggingsprat er de hjertlig velkomne! Som dere ser på bildene er det ikke bare tog det handler om...

 

Mvh Håvard Houen

 

Noen smakebiter av det vi holder på med. Alt er scratchbygd i H0 (1:87):

 

1380212_599622426745771_1631836145_n.jpg

 

385190_477763458931669_70480589_n.jpg

 

1000337_603812679660079_1837207962_n.jpg

 

1378401_601055586602455_1866280325_n.jpg

 

156429_494836923890989_1403021991_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid vært fascinert av modelljernbanebygging. :)

Her snakker vi om folk som må kunne mange "bransjer" - diorama, modellbygging, elektronikk, snekkerarbeid osv

 

Er forresten relativt ofte i Trondheim - er det muligheter for å ta en titt?

 

Såå - der var jeg ute av skapet.  :shifty:

 

Bjørnar

 

Det er absolutt mulig å komme for å ta en titt på tirsdager fra ca 2000.

 

Men kommer du på julemøtet 6 desember vil anlegget være operativt og det vi har av hus og bygninger vil være utplassert. Og så blir det kaffe, vafler og kaker!

:cheers:

 

På vanlige tirsdager kan vi ikke love mer enn kaffe...

 

En liten advarsel: De som kommer på besøk *før* julemøtet vil umiddelbart bli satt i arbeid. Nissene og dvergene jobber hardt i berget for å få anlegget presentabelt til åpent hus! ;)

 

Mvh Håvard

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Håvard! Har sett hva dere får ved flere anledninger, og har notert dato og tidspunkt. Kommer gjerne en tur hvis det passer den dagen... :)

Blir det forresten noe hobbymesse nede hos dere igjen etter hvert? Begynner vel å bli et par år siden sist igjen nå..?

 

Vi har ikke planlagt noen hobbymesse denne våren, men det er ikke umulig at vi prøver å få til noe til høsten.

Målet bør etter min mening være  å få til en bred messe med fokus på skalamodeller.

 

Mvh Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info, Håvard.

 

Skulle vært spennende å vært på julemøtet, men den datoen er jeg på en helt annen kant av verden.

 

Men nå har jeg lagt inn tirsdager som en interessant dag/kveld i Trondheim, og dere har kanskje et oppslag hos Trønderfrim?

Jeg pleier å være innom der - mye godt snop i hyllene der.  :)

 

Bjørnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info, Håvard.

 

Skulle vært spennende å vært på julemøtet, men den datoen er jeg på en helt annen kant av verden.

 

Men nå har jeg lagt inn tirsdager som en interessant dag/kveld i Trondheim, og dere har kanskje et oppslag hos Trønderfrim?

Jeg pleier å være innom der - mye godt snop i hyllene der.  :)

 

Bjørnar

 

Har nok ikke noe oppslag hos Trønderfrim, men som sagt er vi på plass på Nidarvoll skole hver tirsdag fra ca. 19:30.

 

Det går som regel fint å komme på en vanlig klubbkveld, men frem til 6. desember er det mest stress og ståk der nede!

 

Man kan også ringe først om man tenker å ta seg en tur,  tlf. 402 19 068.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.