Thor A. Granheim Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 Heisann! Vi trøkker til med neste møte førstkommende tirsdag En glad sak er det ser ut til at folk har våknet litt igjen etter en tids dvale, og det lover jo godt for fremtidige møter Sted og dato er: 19. November Amcar Sandefjord sine lokaler i Sandefjord, Tingveien 2, 3223 Sandefjord Kl 18.00 til ca kl 22.00 Vel møtt Thor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Håland Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 Denne gangen kommer jeg Nokså ganske sannsynlig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 Denne gangen er jeg faktisk usiker, det kommer ann på om jeg har forlatt bergen, eller ei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted November 16, 2013 Author Share Posted November 16, 2013 Så bra Morten, det blir hyggelig Bergen!! Er vel ikke no spennende der vel Du tar det som det passer Stian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Jeg kommer også, så sant kjøring lar seg ordne da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted November 25, 2013 Author Share Posted November 25, 2013 hei Alexander November møte er over, var den 19 som nevnt i første post. Men du kan jo komme på siste møte i år som er 3.desember om en knapp uke info kommer snart MVH Thor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 Prøver å komme da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts