Thor A. Granheim Posted October 23, 2013 Share Posted October 23, 2013 Heisann Ipms Vestfold skal ha stand hvor vi kommer til og ha en utstilling av modeller samtidig som at vi skal sitte og jobbe med prosjekter i forskjellige stadier. Håper at noen vil finne dette interessant og har lyst til og ta kontakt Hvis folk har tid og lyst så er det bare og stikke innom for en prat legger ved et bilde med litt info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Sparby Posted October 23, 2013 Share Posted October 23, 2013 Hmm, må prøve å få tatt en tur innom. Bor jo tross alt i Larvik... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted October 27, 2013 Author Share Posted October 27, 2013 Jepp, da var denne modellmessen over Vi var fire stykker fra IPMS Vestfold som hadde stand med utstilling av diverse modeller, samtidig som vi satt og bygde på diverse prosjekter. Vi var så heldige at det var folk hos oss hele tiden på lørdagen nesten uten pustepauser , søndagen var det litt mindre og jeg fikk tatt noen få bilder av standen vår. Det gikk mest i forskjellige former for væring eller smussing/pattinering som jernbane folket kalte det på lørdagen, søndagen så ble det for min del litt lakking av realflames og et forsøk på et lite motiv(hadde ikke rette fargene så det ble med forsøket) Nils fortsatte på sitt diorama(som folk kan glede seg til og se ) Stein kom vel nesten i mål med væring av en Sherman og Hans R. holdt på med en 32 Ford hotrod. Vi er alle enige om at dette har vært kjempe vellykket selv om det ble 3 dager til sammen med opprigging på fredag kveld og bør absolutt prøves. noen bilder: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Der fant jeg tråden, ja. Så ut som dere hadde fått til en rikholdig stand. Takk til IPMS Vestfold for PR-innsatsen. Oppfordrer samtidig alle andre lokalavdelinger til å bruke slike arrangementer til å gjøre klubben synlig. Dette er et eksempel til etterfølgelse. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Hviding Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Det så veldig bra ut, fin presentasjon må det ha vært for de besøkende! Litt langt for meg å ta turen, men kult lell. mvh Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted November 6, 2013 Author Share Posted November 6, 2013 Tusen Takk! Som sagt så var dette veldig morro og forhåpentligvis så gjorde vi en god figur utad Det som jeg ser er at det lønner seg og ha dekket til arbeidsbordene i fremkant for og skjule det rotet som automatisk kommer på en slik stand (vi har jo med nesten hele hobbyrommet alle mann ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Hei Hvis jeg ikke har sagt det tidligere så sier jeg det nå. Knall tiltak! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 Ser ut som dere representerte foreningen og hobbyen på en flott måte! Her i Trondheimsklubben har vi brukt å delta på en messe som modelljernbaneklubben arrangerer med noen års mellomrom. Masse folk, og mye å prate om. Uheldigvis glemmer vi stort sett alltid å ta bilder.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts