Thor A. Granheim Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Heisann ! Nå er det jaggu tiden for og starte opp igjen etter late sommer netter Dagen er tirsdag 27.august på samme sted som tidligere. Amcar Sandefjord sine lokaler i Tingveien 2, 3223 Sandefjord kl 18.00- ca 22.00 Hvis noen har ting som er gjort i løpet av sommeren, så ta det med Vel møtt! Hilsen Thor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 woho ! glede seg til skitsnakk,bygge og mannekos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans R. Eriksen Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 woho ! glede seg til skitsnakk,bygge og mannekos Way to long ago Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted August 23, 2013 Author Share Posted August 23, 2013 Jupp, det skal bli morro og samles igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 woho ! glede seg til skitsnakk,bygge og mannekos Mannekos??? Jeg som hadde lyst til å ta en tur nedover om anledningen byr seg. Men nå kjenner jeg at jeg brått ble litt tvilende )) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Henrik nå veit jeg ikke hva ditt hode legger i dette, men kan virke som om... ja... Vi er jo bare menn der, og vi koser oss med brus vaffler og plastikk, ergo mannekos hehe Velkommen er du, tvilende eller troende Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Hehe. Når du knytter sammen ordene mann og kos, så blir det noe "rosa" over det hele Før eller siden passer det nok å ta en tur, tenker jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted August 23, 2013 Author Share Posted August 23, 2013 velkommen er du uansett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Håland Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Det er ikke umulig at jeg stikker innom en tur... valget er å sløve på hotell i Tønsberg, eller være med på mannekos i Sandefjord... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted August 23, 2013 Author Share Posted August 23, 2013 Det hadde vært hyggelig Morten om du fikk det til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Håland Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Dessverre ble det ikke noen overnattingstur til Tønsberg i dag, men jeg dukker kanskje opp en annen gang... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted August 27, 2013 Author Share Posted August 27, 2013 Det var synd Morten, men du er hjertelig velkommen en annen gang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts