Gå til innhold
  • Bli medlem

Gruppe bygge fly til Skala 2014 .. FLY med SKI?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Torgeir får finne frem ... Sisuen,, i såfall så vil jeg si at alt annet enn fly med propell/jet som tar av fra snøkrystaller må finne sitt eget gruppebygge! Her i stugo er det ikke plass for rakettfly, fly med flotører , truger eller brodder.... Ser på "Rød snø" siste del..  finn frem skiene! årets skipåske i år...  :cheers:

 

Jeg påmelder Fiesler Storch... 1/48 i morgen , så snart baren stenger her på Pensjonatet.

 

Sorry folks .. gruppe bygg som er for omfattende og "klamme" blir nettop det....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

I mars en gang lurte jeg på om flottører var noe forslagsstillerne kunne akseptere i dette gruppebygget.....

Nå er tråden inne på rovdyrforvaltning før og nå - kanskje på tide å få en avgjørelse om hva som er greit, få på plass antall deltakere og se om det er nok for å få i stand ett gruppebygg før Skala?

 

Janse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, såpass skjønner da jeg også Nils, men det har vel vært diskutert her hva gruppebygget egentlig skal være og det følte jeg at jeg ikke hadde fått helt avklart. Men jeg ser jo at det antakelig bare er jeg som har litt tungt for ting og at det er vedtatt at man skal ha ett gruppebygg med fly på ski. Da bør vel kanskje denne tråden stenges for annet enn påmeldinger slik at man kan se om det blir såpass med deltakere at det kan opprettes ett gruppebygg.

 

Janse

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man tak i en skutt ulv i skala 1/72?  wOOt

 

Det meste er å få http://woodlandscenics.woodlandscenics.com/show/item/a1942 ellers så var det en nedfelt fjellløve i Monogram sitt Piper sett som er i 32 skala. I kvartskala, finnes det sikkert noe som kan konverteres. :)

 

Gruppebygg med sjøfly har vært prøvd før og det mener jeg "rant ut i vannet", men det burde jo ikke være til hinder å friske oppigjen. Kanskje med litt ny tidsfrist?

 

Ååja. Jeg trodde det var snakk om denne "bombe russerne med frossen ulv-historien" Kristoffersen var inne på i en annen tråd, men jeg burde vite bedre. Mannen er jo lystløgner...

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk HD

 

Presse folk tror jo på alt ;) Denne historien er nok ikke like godt dokumentert nei... :D;D ;D

 

Litt utenomsnakk må til for å få fart på et gruppebygg sånn er det bare. Ser ut til at det snart er nok kandidater og god tid for å få til noe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge min ringe erfaring kommer gruppebygg best i gang ved at en gjeng/noen bare setter i gang å bygge, og så tar man det derfra. Men nå ser det ikke ut til at så mange (noen) følger opp slik det f eks skjedde med perkeleboomen. Og hva ski/flottører angår: ja herregud da mann. Bygg i vei.  Hvis alle skal bli enige om alt før man setter i gang blir vi aldri ferdigsnakka. :)

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Ifølge min ringe erfaring kommer gruppebygg best i gang ved at en gjeng/noen bare setter i gang å bygge, og så tar man det derfra. Men nå ser det ikke ut til at så mange (noen) følger opp slik det f eks skjedde med perkeleboomen. Og hva ski/flottører angår: ja herregud da mann. Bygg i vei.  Hvis alle skal bli enige om alt før man setter i gang blir vi aldri ferdigsnakka. :)

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Hear!Hear! Well spoken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.