Gå til innhold
  • Bli medlem

Gruppe bygge fly til Skala 2014 .. FLY med SKI?


Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Espen Andreas Hoff

Du skal gjøre deg vanskelig, ja.

Regner med du tar bilde av eskelokket til denne skiblåselampa og viser oss hva det er.

Himmel, kor kjapt du ga opp! Nuhvell, jeg får krype til korset. Her kommer bilde av eskelokket:

DSC_0139_zps9c86e0f5.jpg

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Skal ikke være enkelt dette ;D

Men kan røpe at Torgeir har rett, det er en blåselampe...

Kan også røpe at Rune har rett, det er et Møkk2 sett...

Og Jan Erik er inne på løsningen....

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

And the winner is:  .....................................................................Jens Håkon :cheers:

 

DSC_0138_zps9999ed84.jpg

 

Convair Sea Dart, første (og eneste?) jetsjøfly, et enkelt og temmelig grovt sett i sedvanlig Mach2 stil, det blir mye jobbing for å få denne airborne ehh,seaborne

 

DSC_0142_zps5fef59fc.jpg

 

Flotte instruksjonstegninger var jeg så heldig å få med på kjøpet også.. ::)

 

DSC_0143_zpse98c035f.jpg

 

Denne holdt seg flytende på skroget og vingene, og hadde inntrekkbare ski for å få løftet den ut av vannet, så jeg håper overdommer godkjenner denne i skigruppebygget..

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uten grunn til at jeg kaller det for Mach Poo...  Jeg kjoepte forresten Welsh Models Convair 990 i dag, og selv om vingene i resin er warped, saa boer de la seg rette ut.  Men skarpheten paa vingebakkanter, panellinjer og stoep faar F-RSIN (som faar settene sine stoept hos Mach Poo) til aa se ut som returvare fra Oestblokken.  Tsjekkerne har kommet langt fra de foerste forsoek de gjorde, men fransk limited run har staatt paa stedet hvil.

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.