Magne Stenkløv Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Står det noen steder tidspunkt for når de forskjellige foredragene skal holdes? Om det står i SKALA- limtuben som akkurat kom så har jeg ikke den for hånden nå siden jeg er på jobb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Program står på hjemmesiden vår. Og her er linken: http://www.ipmsnorge.org/skala-2013/program-for-skala/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Vi har ikke bestemt hvem som skal ut når ennå, da. Har litt lite info om hvor lang tid den enkelte kommer til å bruke. Så det er mulig vi må vente med det oppsettet til fredagen. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magne Stenkløv Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 Takk....og jeg som leta på hjemmesiden uten å finne den. Huff....jeg ble ikke akkurat imponert over eget etterforskertalent der, må jeg innrømme. Da jeg la inn spørretråden hadde jeg en uggen følelse av at dette var noe som sikkert lå rett foran trynet mitt, og sannelig var det ikke slik. Jeg skal ikke en gang prøve å forklare på fornuftig hvis hvordan jeg klarte å ikke finne den Takk igjen, Edward! - PS: du har vel ikke sett bilnøklene mine også Edit: Takk Roar for input, i forhold til å planlegge dagstur fra Halden var linken til Edward veldig nyttig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Bilnøkler blir litt vanskelig.. Spør Snåsamannen Vi sees! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts