Gå til innhold
  • Bli medlem

Årsberetning, 2012


Anbefalte innlegg

Ikke mye å berette om,  vi har i 2012 (som i 2011 og årene før) hatt 11 møter i året fordelt på andre Mandag i hver måned bortsett fra Juli. Oppmøte varierer men ligger vel på 5-10 i snitt vil jeg tro. Vi selger pølser og brus på hvert møte bortsett fra julemøte der vi alle tar med våre egne lommepenger og legger sammen til å handle pizza. I 2012 (som i 2011) ble jeg den ansvarlige for å telle sammen knappene og bestille. Denne jobben ble utført med katastrofal perfekthet og vi hadde en pizza for mye. Altså bør noen som faktisk kan å telle lenger enn til 10 ta denne jobben i 2013.

Ellers så kan jeg fortelle at vi utøket "styret" i 2012 med en person (fra 2 til 3) da Håvard Nisja bestemte seg for å stikke hue ut i vinden å foreslå at han ville lage en nettside til klubben. Da ble han demokratisk utpekt til styrets nye Web-Master (en tittel som det ligger svært mye ære og prestisje i).

Kan vel også nevne at vi har fortsatt møter på Ranheim hos Amcars lokaler der. Det har vært snakk om mulig flytting men det har vel ikke dukket opp noen spesielt gode alternativer. Andre aktiviteter har vel egentlig ikke klubben hatt i året som gikk, noen av oss har dratt på tur flere ganger og handlet mere plast enn vi trenger. Noen har også gått på den maritime moten og startet egne små verft. Resultatet av dette kan sees i en plaskedam nær deg (eller meg, eller noe andre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.