Roar Stensrud Posted February 19, 2013 Posted February 19, 2013 Hei. Ønsker meg en liten "tingenes tilstand" for året som har gått. R. Quote
Morten Håland Posted February 20, 2013 Posted February 20, 2013 Hei hopp Det kommer om litt som ikke er så lenge til... Årsmøtet vårt er om to uker, så da skal du ihvertfall få det : :thumb: Quote
Roar Stensrud Posted February 27, 2013 Author Posted February 27, 2013 Flott, Morten. Ellers regner jeg med at dere er beredt til tjeneste hva angår registrering på årets SKALA? Edward har hånd om forhåndsregistreringen hvis han ikke har vært i kontakt med deg allerede om saken. R. Quote
Edward H. Valholm Posted February 27, 2013 Posted February 27, 2013 Hei Jeg har hatt en del med registreringen å gjøre, men ikke alt. Arild Moland har sagt seg villig til å bistå med å få laget lister o.l. når forhåndspåmeldingsfristen er gått ut.. Men siden Arild antageligvis ikke dukker opp på SKALA i år grunnet andre planer håper jeg at Arild kan bistå med litt assistanse her også siden jeg aldri har vært borti denne delen før. Quote
Arild Moland Posted February 27, 2013 Posted February 27, 2013 Heisann! Forhåndsregistreringen ble åpnet for noen dager siden, og det er pt 7 stykker som har registrert seg. Tradisjonen tro drøyer de fleste lengst mulig. Jeg skal ta ut registreringene og sende et ferdig Excel-ark til den som skal sitte i "skranken" på lørdag, straks fristen for å registrere seg er ute. I praksis blir dette i løpet av 6. mars (siden fristen er midnatt 5. mars). Om jeg tolker dere rett, så er det Morten som skal ha dette? (Sender kopi til Roar uansett.) Arild Quote
Morten Håland Posted February 27, 2013 Posted February 27, 2013 Det er heilt topp. Send lista til meg på morten.haland@vabb.no Quote
Jens Roger Kristoffersen Posted March 1, 2013 Posted March 1, 2013 Ønsker også en kopi for en forhåndsvurdering av klassestørrelser i forbindelse med dommeroppsettet. Jens Roger Quote
Morten Håland Posted March 7, 2013 Posted March 7, 2013 Her er fjorårets melding fra IPMS Sør Kristiansand 5.3.2013 Årsmelding for 2012 IPMS Sør har hatt møte annenhver tirsdag i kjelleren til Ole Andreas som villig har lånt denne ut til vårt formål. Her har vi satt opp arbeidsplasser for medlemmene. I august hadde vi vår årlige utstilling/ konkurranse, Southern Challenge Også i år hadde vi denne over to dager. Noen få private aktører stilte med varer for salg. Arrangementet var igjen svært vellykket og det kom mange positive tilbakemeldinger i etterkant. Vi hadde på slutten av året et lite julebord på en restaurant i sentrum. På møtene våre har det vært individuell bygging av modeller, kjasing og sosialt samvær. Styret har bestått av - Formann: Morten Håland - Kasserer: Ole Benestad - Styremedlem: Truls Aanonsen Morten Håland Formann IPMS Sør Quote
Recommended Posts