Jens Roger Kristoffersen Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Samme tid, sted og agenda. Og for de som ikke vet, er det bare å spørre Velkommen! Vi skulle vel kanskje hatt årsmøte i en eller annen form, men slik vi fungerer som lokalavdeling er ikke dette påkrevet og ærlig talt så har jeg ikke tenkt over det før nå... Jeg tror vi som sitter i det som kan kalles arbeidskomiteen er villige til å fortsette dette året også, men dersom noen er skikkelig misfornøyde er vi åpne for regjeringskupp på ethvert møte Kasserer kan kanskje redegjøre for økonomien, og ellers skal vi prøve å få laget en aktivitetsrapport som sendes inn til hovedstyret. -JR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Og da kan vi vel også minne på at alle deltakere bør betale for oppmøte hver gang - 20 kr noe som i hovedsak går til leie av lokalet. Dette altså i tillegg til pølser- og bruspenger. Og som vanlig anbefales det å ta med noe å bygge på... Jeg synes jeg ser en tendens til økt møteaktivitet etter at vi begynte å bygge der også noe som er svært positivt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Enig med Mats, vi bør fortsette med å bygge på møter. dette i hvert fall øker motivasjon Nadir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Jeg kommer.. Med noen kroner og et byggesett å fikle med.. Gleder meg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Får ikke kommet i dag dessverre, kos dykk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Som vanlig var det bra oppmøte og god stemning Det virker som bygging har blitt et fast innslag også Noen bilder : Denne karen fant en ny Ferrari til samlingen.............. Noen brukte kvelden på å lese ymse litteratur................. Salgsbord.................. Ivrig bygger................... Populær gryte..................... Mye snakk................ Månedens modeller.................... Vel møtt neste gang.............. Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts