Gå til innhold
Mats Averkvist

Bordbestilling

Anbefalte innlegg

Eg vil nok være der på den tida sjølv avhengig av transport fra nærmeste jernbanestasjon,det er vel Garedermoen.

Nokon som kan bidra der?usikker på når denne skyssordninga trer i kraft?

Knut-H

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vil nok være der på den tida sjølv avhengig av transport fra nærmeste jernbanestasjon,det er vel Garedermoen.

Nokon som kan bidra der?usikker på når denne skyssordninga trer i kraft?

Knut-H

Dal er vel faktisk nærmeste, veit ikke om det er stopp der da. Men dette veit nok de lokale kreftene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje veldig vrient å ta seg te Dal heller,om enn ikkje like hyppige tog dit :)

Knut-H

Edit: mine transportbehov ser ut te å være dekka inn av El Presidente Stensrud.  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Mats

Du skulle ikke tilfeldigvis ha ett bord til meg også? Er litt sent ute, men har stått på som en gal for å tømme hobbyrommet før flytting.

Tenkte jeg skulle selge unna noen byggesett. Sånn er det når en skal flytte fra enebolig til leilighet.

:) Nils G

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg bare lurer på om RC Lastebil gutta kommer i år også. Det var et flott tiltak.

Ragnar

Såvidt jeg vet kommer de ikke.

Har i hvertfall ikke fått noen beskjed, og vet ikke om noen i styret/komiteen har hatt kontakt.

Det var meninga at Miniatyrspill klubben skulle ha en plass, men de måtte kanselere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider