Tor Henning Engen Posted January 11, 2013 Share Posted January 11, 2013 Hei vennar! No viser det seg att eg ikkje kan komma på skala i år. Fruen skal vekk, og siden det er så skjelden ho tar seg frihetar, så synest eg att det bare er rett å rimeleg att eg lar ho reisa. Ho reiser med fleire venniner til Polen fredagen, og kjem ikkje heim før mandag. Siden me ikkje er verdens mest velholdne, og i tillegg har ungar som ikkje likar reisa med bil, så dropper eg turen i år. Desverre blir det det sama med GGG i juni, så i år blir det kanskje kun NC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Så synd da, Tor Henning. Men det høres ut som en fornuftig grunn, må ikke glemme dem man har hjemme heller. (Selv om det er veeeldig lett i slike sammenhenger.... ) "Desverre blir det det sama med GGG i juni..." Også i år som det sannsynligvis for første gang kommer en rimelig stor diplomatisk delegasjon fra Trøndelag dit..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 Sånn er det innimellom, men da sees vi på NC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Inge Hausvik Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Kan ikke komme i år jeg heller. Jeg er på jobb både lørdag og søndag under årets Skala. Skikkelig kjipt Håper å få se noen flotte bilder fra Skala her på forumet snart! -Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts