Jens Roger Kristoffersen Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Heisan, da var det snart på tide og samles igjen. Det blir en liten rutinebrytning på denne månedens møte. Flyforeningen skal ha møte med Lions i det lokalet vi vanligvis bruker og de skal også ha omvisning i utstillingen i tilknytning til det mindre rommet ved siden av. Vi skal derfor ha dette møtet på kafferommet i 1. etg. (hjørnet ut mot parkering) Går ut fra at vi da må gå inn gjennom verkstedet og til venstre. Skal prøve å få opp en lapp på døra som påminnelse slik at vi unngår å trampe inn i 2. etg. etter tur. Her finnes det muligheter for kaffe og bevertning, så for de sultne og pratesyke blir det ikke store endringen. Vi får også prøve å få tilrettelagt for de som ønsker å fortsette byggemøteaktiviteten fra forrige møte. En plass til minikonk klarer vi sikkert også å finne, så det skal ikke bli store endringer i innholdet. Ta med godt humør og eventuelt noe plast. Velkommen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Tar med sett for bygging, men blir det ikke plass så blir det prat istedet.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Fint. Skal nok finne frem i 1 etg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Torp Posted November 12, 2012 Share Posted November 12, 2012 Greit å vite. Jeg tar med noe å bygge på denne gangen. Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted November 12, 2012 Share Posted November 12, 2012 Noen som skal på møte som har en liten lengde med EZ-Line jeg kunne prøvd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted November 12, 2012 Share Posted November 12, 2012 Er dessverre på seminar denne tirsdagen, og der blir det nok ikke bygging..... Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Kjensmo Posted November 12, 2012 Share Posted November 12, 2012 Noen som skal på møte som har en liten lengde med EZ-Line jeg kunne prøvd? Jeg kan ta med en bit til deg Jørgen så du får sett på "Vidundertråden". Ole Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted November 12, 2012 Share Posted November 12, 2012 Så bra, takk Ole, kansje jeg satser på å rigge JU88`en ferdig da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Brantenberg Posted November 12, 2012 Share Posted November 12, 2012 Byggemøte høre bra ut. Jeg kommer hilsen Kim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted November 13, 2012 Author Share Posted November 13, 2012 Litt improvisert ble det, både med plassering og pølsekok. Men vi kom oss gjennom og det så ut til at folk trivdes. Jeg vet ikke om det var ekstra stor oppslutning eller om det bare virket slik i et mindre lokale, men da det var på det travleste telte jeg minst 22 hoder og det var flere som kom seint og mange brukte mye tid ute i hangaren. Vil tippe det var over 30 stk innom. Byggeaktiviteten ble ivaretatt og en håndfull ivrige fikk gjort litt. Takker for nok et trivelig møte. Velkommen tilbake i Desember med kåring av årets modell/modellbygger og kanskje litt kaker og gløgg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Torp Posted November 13, 2012 Share Posted November 13, 2012 Yepp, takk for hyggelig møte. Det var artig å få jugd og bygget litt sammen med andre. Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Jepp, hyggelig var det og faktisk litt hyggeligere enn vanlig da det var veeeldig intimt og koselig (men på en maskulin måte dah) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Ser for meg Ed sitte med hekletøyet og ein kopp med te på møtet igår eg nå...You brought this on yourself!! Knut-H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Se heller for deg Ed med en bråte tvinger, lim overalt, og sittende undrende på om han har limt for mye for fort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Bah! Jeg har lært meg å pusse nå.. så for mye lim er ikke noe problem lenger.. Og mens limet tørker bak tvingene kan jeg jo alltids ta opp hekling Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Torp Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Og mens limet tørker bak tvingene kan jeg jo alltids ta opp hekling Du kan jo hekle noen Kamonett i 1/35 skala... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 Et spm: Hvem var det som solgte de pansersettene som var til venstre på bordet? Glemte det helt, men hadde egentlig tenkt til å kjøpe Elefant`en som var der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts