Håvard S. Nisja Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 Hei, jeg så i avisen i morges at Trondheim BilbaneCenter skal holde åpen helg. Mer her: http://www.tbbc.no/content.ap?thisId=635&language=0. Er det interessant for oss å ta kontakt med de og (ved en senere anledning) ha en liten stand i et hjørne, noe a lá slik vi har på TMJKs messe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 Så absolutt, har selv vært der engang når VW klubben hadde klubbkveld der. Synes faktisk at vi i klubben skal bruke muligheten til å ta en ekskursjon dit nå i helga. Passer det på Lørdag eller Søndag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard S. Nisja Posted October 30, 2012 Author Share Posted October 30, 2012 Jeg har tenkt meg en tur, men jeg vet ikke helt når, og jeg kommer til å ha med meg jr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted October 31, 2012 Share Posted October 31, 2012 Sendte en FB-melding til en av karene som er med der i går kveld, med spørsmål om utstillingsbiten er bare internt og med slot cars. Evt om "gjesteutstillere" er velkomne. I så fall kan vi jo prøve å ta med noe greier dit.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts