Ruben Husberg Posted October 9, 2012 Share Posted October 9, 2012 Hei, Jeg har seriøse planer om å ta turen opp til gamlelandet og Skala i Mars. Sist så kostet taxi mer enn jeg må betale for en flybilett fra Billund til Gardermoen. Er det noen planer om å få til noe organisert transport denne gangen ?? Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted October 9, 2012 Share Posted October 9, 2012 Tror du vil ikke ha noen problem å få skyss opp og ned. Men noe transport organisert tror jeg ikke det er planlagt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted October 9, 2012 Share Posted October 9, 2012 Dette har vært savnet av flere. Noe å ta med i kommiteens arbeid? Dette er vår store "happening" som vi ønsker størst mulig deltagelse på, så vi burde vel gjøre vårt beste for å tilrettelegge for de som ikke har mulighet til å kjøre til døra selv. Det må være mulig å få ordnet med en maxitaxi et par turer på lørdag morgen/formiddag og et par turer på søndag ettermiddag/kveld. Alternativt egen kollektivtraffik fra Eidsvoll Verk, som også kan benyttes for de som ønsker å ta toget fra Oslo. Gardermoen - Eidsvoll Verk tar 10 minutter med tog, og jeg mener det koster 50,- Mitt forslag er å sette opp transport til fastsatte tidspunkt til en akseptabel pris. Løst forslag 50,- slik at det er mulig å komme seg fra Gardermoen til Leto for en hundrelapp, og at klubben dekker eventuelle underskudd i totalkosten på dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted October 9, 2012 Share Posted October 9, 2012 Bare ikke stol på GPS`en, eller hva Einar, hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted October 9, 2012 Share Posted October 9, 2012 Takk for at du stilte opp i fjor, Jørgen! Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted October 9, 2012 Share Posted October 9, 2012 Fikk en rundreise på kjøpet, hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted October 10, 2012 Share Posted October 10, 2012 Dette har vært savnet av flere. Noe å ta med i kommiteens arbeid? Dette er vår store "happening" som vi ønsker størst mulig deltagelse på, så vi burde vel gjøre vårt beste for å tilrettelegge for de som ikke har mulighet til å kjøre til døra selv. Det må være mulig å få ordnet med en maxitaxi et par turer på lørdag morgen/formiddag og et par turer på søndag ettermiddag/kveld. Alternativt egen kollektivtraffik fra Eidsvoll Verk, som også kan benyttes for de som ønsker å ta toget fra Oslo. Gardermoen - Eidsvoll Verk tar 10 minutter med tog, og jeg mener det koster 50,- Mitt forslag er å sette opp transport til fastsatte tidspunkt til en akseptabel pris. Løst forslag 50,- slik at det er mulig å komme seg fra Gardermoen til Leto for en hundrelapp, og at klubben dekker eventuelle underskudd i totalkosten på dette. Det høres ut som en fornuftig plan. Dersom det skulle bli satt opp transport, hadde det vært fint om det tidlig hadde blitt kunngjort tidspunkt, slik at det ble mulig å bestille fly som korresponderte med transporten til Letohallen. Fly bestiller en jo gjerne tidlig for å sikre seg billigst mulige billetter, så det hadde vært fint om komiteen var tidlig ute med å sette opp transporttidspunkt. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted October 10, 2012 Author Share Posted October 10, 2012 Hei, Da er biletter bestilt og jeg lander kl 15:40 på Gardermoen. Så må vel jeg som utlending handle inn litt taxfree til mine avgiftstyngende modellvenner :-) Dvs at transport hadde vært kjekt å få ca kl 16:00. Hvordan dette kan ordnes i praksis er jeg litt usikker. Men et forslag kan jo være som følger: Kanskje en/noen av de yngre medlemmer med bil kan være interesert i å kjøre "taxi" utover fredag og søndag ettermiddag ? En pris på kr 100.- pr hode pr vei er helt ok for meg å betale. Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted October 10, 2012 Share Posted October 10, 2012 Hei, Da er biletter bestilt og jeg lander kl 15:40 på Gardermoen. Så må vel jeg som utlending handle inn litt taxfree til mine avgiftstyngende modellvenner :-) Dvs at transport hadde vært kjekt å få ca kl 16:00. Hvordan dette kan ordnes i praksis er jeg litt usikker. Men et forslag kan jo være som følger: Kanskje en/noen av de yngre medlemmer med bil kan være interesert i å kjøre "taxi" utover fredag og søndag ettermiddag ? En pris på kr 100.- pr hode pr vei er helt ok for meg å betale. Happy modelling, Ruben Høres ut som en veldig grei deal synes, eventuelt sette et tak om man klarer å fylle opp en normal bil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Bråten Posted October 10, 2012 Share Posted October 10, 2012 Jeg kommer til å kjøre til Skala 2012, og jeg bruker nok bare ett sete. Jeg har stopp på Gardermoen etter nærmere avtale. Billettpris ? Kort sagt, jeg har ledig plass i bilen. Jeg har ikke nøyaktige planer om når jeg kjører, så om det er noen som trenger plass så bare kom med ønsker om tidspunkt. -Kjell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted October 10, 2012 Share Posted October 10, 2012 Kommer nok til å gjelde meg og, og mest sannsynlig 4 ledige seter, dog sedan med begrensede bagasjemuligheter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Erik Hagen Posted October 12, 2012 Share Posted October 12, 2012 Hei, Burde gå an for noen av oss fra Oslo å kjøre et par runder mellom Gardermoen og Letohallen. Vet ikke 100% om jeg er hjemme til Skala 2013 siden jeg blir stasjonert i Rio de Janeiro fra og med november. Kanskje også anbefale å bruke lokale taxier - enkelte av Osloselskapene legger kraftig på prisen. Et år gikk jeg fra nærmeste stasjon til hallen (bilen hjemme med flatt batteri), anbefales ikke hvis man har en del å bære med seg. MVH Knut Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 Til info så har vi fått på plass en transportløsning i år. Mer informasjon vil komme på hjemmesiden i løpet av få dager. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts