Gå til innhold
  • Bli medlem

Transport til og fra Letohallen ?


Ruben Husberg

Anbefalte innlegg

Dette har vært savnet av flere.

Noe å ta med i kommiteens arbeid?

Dette er vår store "happening" som vi ønsker størst mulig deltagelse på, så vi burde vel gjøre vårt beste for å tilrettelegge for de som ikke har mulighet til å kjøre til døra selv.

 

Det må være mulig å få ordnet med en maxitaxi et par turer på lørdag morgen/formiddag og et par turer på søndag ettermiddag/kveld.

Alternativt egen kollektivtraffik fra Eidsvoll Verk, som også kan benyttes for de som ønsker å ta toget fra Oslo.

Gardermoen - Eidsvoll Verk tar 10 minutter med tog, og jeg mener det koster 50,-

 

Mitt forslag er å sette opp transport til fastsatte tidspunkt til en akseptabel pris.

Løst forslag 50,- slik at det er mulig å komme seg fra Gardermoen til Leto for en hundrelapp, og at klubben dekker eventuelle underskudd i totalkosten på dette.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært savnet av flere.

Noe å ta med i kommiteens arbeid?

Dette er vår store "happening" som vi ønsker størst mulig deltagelse på, så vi burde vel gjøre vårt beste for å tilrettelegge for de som ikke har mulighet til å kjøre til døra selv.

 

Det må være mulig å få ordnet med en maxitaxi et par turer på lørdag morgen/formiddag og et par turer på søndag ettermiddag/kveld.

Alternativt egen kollektivtraffik fra Eidsvoll Verk, som også kan benyttes for de som ønsker å ta toget fra Oslo.

Gardermoen - Eidsvoll Verk tar 10 minutter med tog, og jeg mener det koster 50,-

 

Mitt forslag er å sette opp transport til fastsatte tidspunkt til en akseptabel pris.

Løst forslag 50,- slik at det er mulig å komme seg fra Gardermoen til Leto for en hundrelapp, og at klubben dekker eventuelle underskudd i totalkosten på dette.

 

 

 

Det høres ut som en fornuftig plan. Dersom det skulle bli satt opp transport, hadde det vært fint om det tidlig hadde blitt kunngjort tidspunkt, slik at det ble mulig å bestille fly som korresponderte med transporten til Letohallen.

 

Fly bestiller en jo gjerne tidlig for å sikre seg billigst mulige billetter, så det hadde vært fint om komiteen var tidlig ute med å sette opp transporttidspunkt.

 

Einar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Da er biletter bestilt og jeg lander kl 15:40 på Gardermoen. Så må vel

jeg som utlending handle inn litt taxfree til mine avgiftstyngende modellvenner :-)

 

Dvs at transport hadde vært kjekt å få ca kl 16:00. Hvordan dette kan ordnes i

praksis er jeg litt usikker. Men et forslag kan jo være som følger:

 

Kanskje en/noen av de yngre medlemmer med bil kan være interesert i å kjøre

"taxi" utover fredag og søndag ettermiddag ? En pris på kr 100.- pr hode pr vei

er helt ok for meg å betale.

 

Happy modelling,

Ruben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Da er biletter bestilt og jeg lander kl 15:40 på Gardermoen. Så må vel

jeg som utlending handle inn litt taxfree til mine avgiftstyngende modellvenner :-)

 

Dvs at transport hadde vært kjekt å få ca kl 16:00. Hvordan dette kan ordnes i

praksis er jeg litt usikker. Men et forslag kan jo være som følger:

 

Kanskje en/noen av de yngre medlemmer med bil kan være interesert i å kjøre

"taxi" utover fredag og søndag ettermiddag ? En pris på kr 100.- pr hode pr vei

er helt ok for meg å betale.

 

Happy modelling,

Ruben

 

Høres ut som en veldig grei deal synes, eventuelt sette et tak om man klarer å fylle opp en normal bil.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å kjøre til Skala 2012, og jeg bruker nok bare ett sete. Jeg har stopp på Gardermoen etter nærmere avtale. Billettpris ?

 

Kort sagt, jeg har ledig plass i bilen. Jeg har ikke nøyaktige planer om når jeg kjører, så om det er noen som trenger plass så bare kom med ønsker om tidspunkt.

 

-Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Burde gå an for noen av oss fra Oslo å kjøre et par runder mellom Gardermoen og Letohallen.

Vet ikke 100% om jeg er hjemme til Skala 2013 siden jeg blir stasjonert i Rio de Janeiro fra og med november.

 

Kanskje også anbefale å bruke lokale taxier - enkelte av Osloselskapene legger kraftig på prisen.

Et år gikk jeg fra nærmeste stasjon til hallen (bilen hjemme med flatt batteri), anbefales  ikke hvis man har en del å bære med seg.

 

 

  MVH

Knut Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.