Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny utgave av forumet - feilmeldinger


Anbefalte innlegg

Hei

 

Da er en oppgradering gjenomført, enn så lenge ser det meste ut til å være på plass. Noen mangler, det kommer fortløpende.

Men, det kan være ting jeg ikke merker, eller som jeg overser. Da er det fint med en tilbakemelding på det dere mener er en feil, i forhold til det gamle forumet.

 

Noe kan det hende vi må leve med, men det meste skal bli som før.

 

Så fint om dere kommer med feilmeldinger til meg. Enten her heller på PM. Helst her, da kan andre sjekke om det er meldt inn alt.

 

Det jeg kommer med nå er:

 

- Logoen vår

- Smallsize sin logo

- Sjekke opp smilene

- Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste nye jeg har sett, er at funksjonaliteten med å lage vennelister og ignorerlister er slått på. Så nå er det fritt frem for å ignorere folk man er lei av.  ;D (Og her får jeg anledning til å påpeke en "feil". Tre av smileyene (nr. 1, 3 og 4 fra venstre) er mindre enn de andre og ser litt teite ut.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker å skjule deler av forumet jeg sjelden eller aldri leser for eksempel.

 

Det er mulig, der vi har gjort det mulig, slik som det er satt opp nå, så er det ikke mulig med de 3 øverste. (Litt Carew svar over den :D )

Helt til høyre for hvert hovedforum, finner du "uleste innlegg" og et minus tegn. Det minus tegnet gjør at du bare ser navnet på forumet.

 

Og her får jeg anledning til å påpeke en "feil". Tre av smileyene (nr. 1, 3 og 4 fra venstre) er mindre enn de andre og ser litt teite ut.

 

Jeg mener de alltid har vært slik, eller tar jeg feil der ?  Hos meg har de nummer 7  :o , 9  ??? , 12  :-X , om det var disse ?

Er ikke det tre som er lagt til i etter tid, og egentlig ikke har samme standard ?

 

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ser annerledes ut for meg (i forhold til forrige versjon av forumet) er disse:  :):D;D

 

De tre du nevner, Stian, har vært sånn hele tiden (de tilhører det opprinnelige settet med smileys, og er de få vi ikke fant bedre versjoner av).

 

Det Håvard spør om, er kanskje ikke bare å "klappe sammen" seksjoner, men å kunne ignorere dem fullstendig. Altså at man aldri ser innlegg derfra noe sted. Jeg vet ikke om dette er innebygd funksjonalitet i SMF 2. Det var tilgjengelig som en mod man kunne installere i forrige versjon, men vi valgte å beholde installasjonen så standard som mulig for å unngå krøll ved oppdateringer.

 

Fordeler og ulemper med et slikt opplegg også, men det gir jo folk mulighet til å skreddersy forumopplevelsen sin ganske mye. Noen seksjoner må naturligvis være unntatt muligheten for ignorering, i  så fall.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Håvard spør om, er kanskje ikke bare å "klappe sammen" seksjoner, men å kunne ignorere dem fullstendig. Altså at man aldri ser innlegg derfra noe sted. Jeg vet ikke om dette er innebygd funksjonalitet i SMF 2. Det var tilgjengelig som en mod man kunne installere i forrige versjon, men vi valgte å beholde installasjonen så standard som mulig for å unngå krøll ved oppdateringer.

 

Fordeler og ulemper med et slikt opplegg også, men det gir jo folk mulighet til å skreddersy forumopplevelsen sin ganske mye. Noen seksjoner må naturligvis være unntatt muligheten for ignorering, i  så fall.

 

Spot on! Den klappe-sammen-funksjonaliteten fantes jo i den gamle versjonen også, men jeg har savnet litt kraftigere lut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter på venterommet på sykehuset (men ganske sakte nettforbindelse), og må få si at dette er en stor forbedring. Jeg bruker telefonen og visning av sidene og særlig bilde visningen er mye bedre. Tidligere vistes bare deler av bildene. Nå vises hele.

Får også inntrykk av at sidene lastes raskere.

Og det nye designet liker jeg virkelig godt. Enkelt og ryddig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.