Gå til innhold
  • Bli medlem

Ju88 A-4 1/72


Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Begynner å se bra ut, og jeg er også enig i at "noe" skjedde da kontrasten mellom fargene ble dempet. Men den antenna må du bare få fjerna, for den er altfor tjukk i tillegg til slækket. Lugg eventuelt et hår av dama/mor/bikkja og bruk det i stedet. "Problemet" med hår er imidlertid at det endrer lengde avhengig av temperatur og luftfuktighet.

Selv bruker jeg opptrevlet fluebindertråd til antenner i 1/72. Det blir så tynt at du knapt ser den, og den er i tillegg såpass elastisk at man får den stram på første forsøk. Det er bare viktig å væpne seg med akselerator på en pensel først.

Eller du kan skaffe deg noe av dette vidunderremediet E-Z Line.

Og hvis fiskesennet ikke strammet seg opp med varmetrikset kan det være fordi du ikke brukte nok varme. Jeg pleier å bruke rødglødende skalpellblad varmet opp over stearinlys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.