Gaute Halsaunet Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 Minner om møte førstkommende Mandag, som alltid vil det være mulgiheter for forfriskninger i form av pølse og brus samt kaffe. Alle som vil komme er velkomne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odd Rune Wold Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 Kræsj med jobbmøte. Søren. Kos dokk.MVH Odd Rune Wold. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Jeg satser på at det blir representasjon fra Sparbu på møtet i kveld. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Jeg kommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Passer dårlig med jobben, og ingen til å passe ongan, men svarte heller, når Einar kommer for å vise slutten på starten, så er det bare å prioritere Dette vil jeg ha med meg; Æ kjæm! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard S. Nisja Posted October 8, 2012 Share Posted October 8, 2012 Passer dårlig med jobben, og ingen til å passe ongan, men svarte heller, når Einar kommer for å vise slutten på starten, så er det bare å prioritere Dette vil jeg ha med meg; Æ kjæm! Ta med ongan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts