Stein Brandal Posted September 28, 2012 Share Posted September 28, 2012 Sitter og ser på skammens hylle. Der står det en buss eller to. Jeg tenker på og prøve å få en ferdig til scala. Tror det er flere som også har en buss på gang. Lurte på hvilken klasse den ville plasseres i. Kanskje klassen for lastebil kunne heller hete nyttekjøtetøy. Stein. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Klasse 3I ville jeg ha registrert den i. http://skala.ipmsnorge.org/info/ Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Klasse 3I som er stort og smått på hjul vil jeg mene blir feil klasse å sette en buss i ja (iallefall hvis bussen er 1:24, noe jeg regner med den er). Sier meg faktisk enig med Stein, lastebilklassen burde kanskje hete noe slikt som "Store nyttekjøretøy". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddbjørn Skripeland Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Mener helt klart at busser hører hjemme i samme klasse som lastebiler Forutsatt at det er 1,24/25 skala Skulle det mot formodning dukkke opp store mengder busser kan vi lage egen klasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts