Gå til innhold
  • Bli medlem

Gloster Gladiator ønskes bygd


Anbefalte innlegg

På kveldens møte i IPMS Øst kom Erling Andresen fra Flyhistorisk Forening med en forespørsel om det finnes noen i klubben som kunne tenke seg å være behjelpelige med å bygge en Gloster Gladiator.

Det er da spørsmål om bygging av et spesifikt fly; 443

Modellen er sammen med deler av det opprinnelige flyet tenkt donert til et privatmuseum i Østfold i nærheten av der det styrtet.

Ettersom jeg forstod så var ikke budsjettet for prosjektet av all verdens størrelse, men alle utgifter vil bli dekket og jeg går ut fra at en eventuell bygger vil kunne navngis på en plakett eller lignende.

 

Om noen er interessert i å bidra til dette kan de sende meg en PM så skal jeg formidle kontaktinfo.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.