Jens Roger Kristoffersen Posted September 9, 2012 Posted September 9, 2012 Klart for nok et møte til uka. Noen foreslo 9-11 temakonkurranse... har noen bygd noe? Fikk en forespørsel om hvor vi holdt til, så for de som er usikre så legges det herved med et kart: Småflyhavna Kjeller, Flyhistorisk forenings lokaler, 2. etg. over hangaren. Velkommen! Quote
Erik Torp Posted September 9, 2012 Posted September 9, 2012 Kan hende jeg gjør som Jørgen og møtedebuterer. Det er litt avhengig av når jeg er ferdig på jobb... Quote
Jørgen Tangerud Posted September 9, 2012 Posted September 9, 2012 Noen fra Asker/drammen/sandvika-området som er interessert i å kjøre sammen? Quote
Edward H. Valholm Posted September 10, 2012 Posted September 10, 2012 Kommer også, og håper dere har mulighet til å komme Erik og Jørgen. Hadde vært veldig hyggelig! Ed Quote
Edward H. Valholm Posted September 10, 2012 Posted September 10, 2012 Det er en god tid å komme på Quote
Jan Erik Johansen Posted September 10, 2012 Posted September 10, 2012 Lou Coatney kommer med sine modeller noe som kan bli spennende. Og jeg kommer, antakelig ikke spennende i det hele tatt.... Janse Quote
Marius Moe Posted September 10, 2012 Posted September 10, 2012 Jeg er klar for møte med temabygg 9/11 Marius Quote
Jens Roger Kristoffersen Posted September 11, 2012 Author Posted September 11, 2012 Lou Coatney kommer med sine modeller noe som kan bli spennende. Og jeg kommer, antakelig ikke spennende i det hele tatt.... Janse Lou er selvfølgelig velkommen. Jeg var litt usikker på hvem han er, så jeg sjekket hjemmesiden hans. På toppen av den var det reklame for flere russiske kontakt og dating tjenester, så nå sitter jeg og lurer på hva slags modeller han skal ha med seg Quote
Jørgen Tangerud Posted September 11, 2012 Posted September 11, 2012 Takker alle for et hyggelig møte i dag, var jo ikke skummelt i det hele tatt Mange interesante samtaler, og gode pølser Regner med jeg kan skrive, sees neste gang Quote
Leif Haga Posted September 11, 2012 Posted September 11, 2012 Som vanlig,bra med folk og bra stemning. Marius Moe var eneste temabygger,tema var 11/9 Bråthe hadde et par modeller Marius hadde med et par små biler,og Erik hadde med seg en drøss bittesmå modeller. Et fint fly sto på bordet også. Leif Quote
Erik Torp Posted September 11, 2012 Posted September 11, 2012 Som Jørgen sa, takk for et hyggelig møte. Dere kan nok risikerer at jeg blir en del av inventaret fremover... Erik Quote
Stian Bognerud Posted September 11, 2012 Posted September 11, 2012 Blir nok noen flere turer innom der ja takk for ett hyggelig møte Quote
Jens Roger Kristoffersen Posted September 11, 2012 Author Posted September 11, 2012 Velkommen tilbake når det måtte passe. Nye muligheter for både flere pølser og poeng i mini-konken om en måned Ikke noe press, men da er det vel kanskje en mulighet for å se "the british air men" ferdig også Quote
Recommended Posts