Gå til innhold
  • Bli medlem

Modellbyggere i og runt Bergen.


Stein Brandal

Anbefalte innlegg

Og det tilsvarer vel 5 % av medlemsmassen? Med 19 fylker i landet, så blir det ikke så langt unna kvota om man deler likt mellom fylkene, noe som selvsagt er tøvete.

 

Eventuelle modellbyggere på forumet her som ikke er IPMS-medlemmer (ja, de utgjør vel flertallet, tror jeg), vil heller ikke se denne tråden siden IPMS Norge generelt-seksjonen kun er åpen for IPMS-medlemmer.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det da, som sagt så var vel redaktøren på besøk på Skala og det har vært prat om samarbeid, men igjen, det er Roar S som har hatt kontakten på dette og kan sikkert si mer.

 

Arild :)

 

OK, jeg skal si det en gang til, da:

 

Modell & Elektronikk, drevet en hyggelige herre fra Horten som heter Knut Pedersen, er villig til å gi oss gratis annonseplass i hvert eneste nummer! Han krever imidlertid en motytelse, og det er at vi, IPMS Norge, leverer plastrelaterte artikler til M&E i de samme nummerne. Helst en 3-4 sider. Det er vel i grunn der det har strandet... :'(

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men en bilde serie med noe tekst burde la seg ordne over 2-3 sider skulle man tro.

Han gir vel ut 6 blader (kanskje) i året og hvis vi kan snekre sammen en story på 2-3 sider til halvparten altså 3 utgaver så skal vi si oss fornøyde.

 

Da kan man få til en annonse/info rute 3 ganger i året ;D

 

Det er jo enklere enn og skal lage et Limtuben som er på 30ish sider. Og her kan man hente ut fra byggetråder på forum for det er jo tusenvis som leser dette bladet som ikke er på forumet, dvs ukjent og interresant matriale for bladkjøperene.  :thumb:

 

Jeg har selv gitt matriell ved to tilfeller, engang om min Mercedes gasser og en gang en rapport fra julemøte i lokalavdelingen. Så det er fult mulig og få til litt omtale hvist man bare gidder. Og han er veldig glad for alt han kan få og han tar også korrektur på tekst. dvs man slipper og være proff skribent  :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Hei!

Etter å ha bodd mange år i Oslo og vært tilknyttet IPMS Østlandet med møter på Kjeller (er fortsatt medlem der), flyttet jeg til Bergen i april i år.

 

Har tatt opp igjen kontakten med Bergen Plastmodellklubb.

 

Er småbarns pappa så er ikke så ofte jeg får med meg eventuelle møter.

 

For øvrig har jeg tenkt at det kunne vært fint om klubben kunne blitt med i IPMS. Plastbyggermiljøet i Norge er vel ikke så kjempestort? Bedre å stå samlet?

 

-Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For øvrig har jeg tenkt at det kunne vært fint om klubben kunne blitt med i IPMS. Plastbyggermiljøet i Norge er vel ikke så kjempestort? Bedre å stå samlet?

 

Det kom til noen uoverenstemmelser for noen år siden - så vidt jeg har skjønt var det flere som ikke ville ha noe med IPMS å gjøre. Jeg vet ikke om dette har endret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.