Gaute Halsaunet Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Da er det på tide med et møte igjen, Mandag 13. August kl 18.00 som vanlig på Ranheim. Vi får besøk av Håvard Houen fra Modelljernbaneklubben som tar med seg noen modeller og vil snakke litt om dette. Som vanlig blir det pølse, brus og kaffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Jeg har tenkt å komme med en bortimot ferdig Start. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 I Oslo på kurs, så jeg får ikke med meg dette møtet. Kommer sterkere tilbake i september Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard S. Nisja Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 I'll be there! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted August 7, 2012 Author Share Posted August 7, 2012 Har fått mail fra Bernt Øren om at han tar med seg modeller for salg på møtet til meget hyggelige priser så for den som kanskje vil gjøre et kupp så er det bare å ta med penger, cash is king Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Kommer jeg også.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts