Gå til innhold
  • Bli medlem

Idear til "filmrelaterte" bygg.


Tor Henning Engen

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Nå vet jeg ikke om man kan kalle tegneserier film eller ikke i denne sammenheng, sikkert noe man kan diskutere.

 

Men selv har jeg nå fått I hus Argo/space battleship Yamato i skala 1/350, fra Star Blazers og space battleship Yamato filmene.

 

Når jeg tenker meg prodeserte de jo en spillefilm av denne i 2010, selv om denne fikk mye kritikk av blodfansen (meg selv inkludert). Da de tok deler av historien fra seriene og andre deler fra filmene, og rotet dette sammen til en historie som ikke lengre var korekt i forhold til den opprineliige historien. Men ellers en grei film.

 

Har også bestilt meg Earth

Defence Flagship Andromeda i skala 1/700 (De hadde den dessverre ikke i skala 1/350), fra samme serie/film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kremvisper'n (Hughes 500D'en) finner du også i 1/24-skala, Tor Henning. Har både sivil og militær versjon av den liggende, og har planer om å bygge kranbil av den ene..... :shifty:

 

Er klar over det Kjell Terje. Har solgt ein del av dei. No lanserer jo Revell og Monograms gamle Huey i 1/24, så det er muligheter for mange kombinasjoner av kjøretøy, og fly, eller helikoptre, i eit 1/24 diorama. Men så er det noko som heite plass................... :'( , eller kanskje ein kan få til litt meir i eit diorama i 1/72, enn 1/24, uten å bruka heile stua. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo også bygge en Bell Jet Ranger fra Airwolf (den til Santini Air), verdt å legge merke til der er at akkurat det helikopteret (husker ikke regnummer i farta) var tydeligvis eid av filmstudioet og brukt i en mengde forskjellige serier. Så samme helikopteret igjen i A-team (da uten Santini Air farger selvsagt) som helikopteret til noen sør-amerikanske skurker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.