Einar Sandvik Posted July 17, 2012 Share Posted July 17, 2012 I den skalaen burde det kanskje også gå an å bruke ispinner. Einar S som spiser en del pin up fra Diplom is i løpet av året. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted July 17, 2012 Author Share Posted July 17, 2012 Jo ispinner er nok også et godt alternativ, tenkte faktisk å bruke det først på denne men så fant jeg ut at det ble enklere med disse brannstifterpinnene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted July 17, 2012 Author Share Posted July 17, 2012 Er på vei til å bli rene rånebilen dette her nå, har montert ikke mindre en 4 lys til i dag. Har også montert kjetting på luka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 Tyverisikkert skap? Her blir du sett viss du prøver deg. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted July 18, 2012 Author Share Posted July 18, 2012 Tyverisikkert skap? Her blir du sett viss du prøver deg. Einar S Nyeste fra Franz Jaeger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 "HELMAX" Egon , eh....jeg mener Gaute Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted August 24, 2012 Author Share Posted August 24, 2012 Må ha et hengerfeste på Forden, noe litt kraftigere enn ei lita kule altså fant jeg frem ei Volvo lastebilramme jeg handlet hos Ærlige Oddbjørns skrothandel en gang i tiden. Her var det et fint hengerfeste som nå blir modifisert til å passe på en gammel Ford. Tror kanskje at motoren gir seg før hengerfestet på denne..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 denna er jeg spent på åssen blir Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted August 25, 2012 Author Share Posted August 25, 2012 Driver å fikser fester til jerrykanner, bruker ståltråd: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 det så jo bra ut. detta begynner å lukte litt bergningbil Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted August 25, 2012 Author Share Posted August 25, 2012 Her har jeg montert de på bilen, venter nå på at resinen skal herde da jeg støper opp to stykker av denne kanna fra Monogram sitt Datsun Desert rat sett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddbjørn Skripeland Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 Denne blir i sannhet unik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted August 25, 2012 Author Share Posted August 25, 2012 Ja det er det jeg håper på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted September 4, 2012 Author Share Posted September 4, 2012 Føler meg litt stolt av denne tilhengeren, synes selv den ble tøff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Absolutt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Konge den ja, Gaute Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Bognerud Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Stilig denna blir nok unik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted September 5, 2012 Author Share Posted September 5, 2012 Takker Har bestemt meg for farge også på denne nå, blir samme farge som på forden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted September 9, 2012 Author Share Posted September 9, 2012 Downtown Ler Eskefabrikk Pappeske fra Hasegawa sin 67 VW pickup, scanna inn denne og printa ut i forskjellige størrelser. Ikke alle esker er helt gode men det kommer seg med erfaring. Blir flere etterhvert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 Morsomt prosjekt dette, uten at jeg aner hvor du vil hen med denne du holder oss liksom på pinebenken.....hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 Kan ha noe med julenissen å gjøre ?? Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 :doh: det MÅ det jo være Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted September 10, 2012 Author Share Posted September 10, 2012 Hehe, den som venter til helga får se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted September 17, 2012 Author Share Posted September 17, 2012 Da var denne ferdig: La ut en tråd her: http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=14086.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Henning Engen Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Sannelegen ein doning som fortjente all oppmerksomheten den fekk!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts