Andreas Brekken Posted March 21, 2012 Author Share Posted March 21, 2012 Hehe... film og TV-serier... da regner jeg med at denne er grei nok som inspirasjonskilde: http://mediabase1.uib.no/pls/apex/f?p=108:3:2202090791046691::::P3_ID_ARCHIVE,P3_EDITLIST:582,809 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Jeg tolker vel temaet slik at vi snakker om dramatiserte filmer og TV-serier, altsaa ingen dokumentarer eller propagandafilmer. I saa fall er det jo mye "virkelig" man kan bygge... IPMS Antelope Valley har samme tema til sin konkurranse i november - de kalte temaet "From Real to Reel" eller var det omvendt? Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Brekken Posted March 21, 2012 Author Share Posted March 21, 2012 Ok, så man har klart å lande på et tema som må tolkes? Jeg tolker det til at den filmen jeg henviste er såpass mye dramatisert at den kan brukes... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reidar Berg Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 da regner jeg med at denne er grei nok som inspirasjonskilde: http://mediabase1.uib.no/pls/apex/f?p=108:3:2202090791046691::::P3_ID_ARCHIVE,P3_EDITLIST:582,809 Da er i så fall "Unternehmen Weserübung" dekket av neste års tema ...og der forsvant motivasjon til å bygge i temaklassen er det ikke noe fra en eller annen krigsfilm som kunne intresere deg ? Har vel sett litt for mange krigsfilmer der man bommer på flytyper, versjoner , camomønster og merking. Tenker hver gang at de ikke har gjort hjemmeleksa si. Skal jeg bygge modellfly skal jeg ihvertall prøve å få ting korrekt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Å, kom an, Reidar. Innrøm at du alltid har hatt lyst til å bygge en Patton i tyske WWII-merker! Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reidar Berg Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Å, kom an, Reidar. Innrøm at du alltid har hatt lyst til å bygge en Patton i tyske WWII-merker! åkey da - har jo alltid hatt en våt drøm om dette...for å ikke snakke om en T-34 forsøkt ombygget til Tiger I da... Reidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts