Gå til innhold
  • Bli medlem

Forhåndsregisteringen er nå åpen


Arild Moland

Anbefalte innlegg

Holder på å registrere her, men lurer på en ting: Det er vel ikke slik at dersom man har løsnet og lagt til utslag på høyderor og sideror, så går man over fra basic til multimediaklassen vel?

Vet dette har vært forklart før, men er litt treig i hue, og akkurat nå så finner jeg det ikke igjen  :'(

 

Håper noen vil opplyse

 

:)

SAS

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeeh... Her blir jeg litt svar skyldig. Men jeg tror faktisk disse skal i "multimedia" eller "advanced" som det vel egentlig burde hete. Vi har jo fem klare punkter på hva som er lov i "basic". Rorkirurgi er ikke et av dem... Etter min mening er dette så "lett" at det burde gå, men jeg tror ikke dette er hva flyklasseinndelerne tenkte. Og derfor skal jeg la være å legge meg videre opp i dette.

 

Nå skal ikke vi starte en ny klasseinndelingsdiskusjon her, men hadde dette vært et militært kjøretøy, så hadde vi ikke hatt denne problemstillingen... ;)

 

Registrer modellene i "advanced", du. Så kan du heller ta diskusjonen med hoveddommer og bordsjef, fly (Torgeir) på SKALA.

 

R. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og status ble 181 modeller fordelt på 52 byggere. Vi må jo satse på at det kommer minst like mange til og melder seg på i døra, om vi skal holde oppe nivået fra tidligere år, men det er vel grunn til å tro at vi kommer til å merke at svenskene holder seg hjemme på egen konk.

 

 

NB! Husk at ALLE, uansett om man er forhåndsregistrert eller ei, må fylle ut modellspesifikasjonen FØR man stiller seg i kø for å bli registrert. Får du ikke printet ut skjema fra noen av linkene først i denne tråden, vil det finnes skjema og penn på Skala, men gjør anstrengelser for å få til dette hjemme ;)

 

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.