Bernt Uttakleiv Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Bra resultat på denne Rune! På bildet av undersiden: Hva med flapsen bak radiatorene da? Enten mangler nedre del, eller så har du satt de feil... Det skal ikke være åpning under slik som det vises på bildet. -B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Bra resultat på denne Rune! På bildet av undersiden: Hva med flapsen bak radiatorene da? Enten mangler nedre del, eller så har du satt de feil... Det skal ikke være åpning under slik som det vises på bildet. -B Well spotted. Det ser faktisk ut som om Rune har limt de to flapsene sammen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted March 8, 2012 Author Share Posted March 8, 2012 Bra resultat på denne Rune! På bildet av undersiden: Hva med flapsen bak radiatorene da? Enten mangler nedre del, eller så har du satt de feil... Det skal ikke være åpning under slik som det vises på bildet. -B Jaggu! Du og Kyrre har rett. Her har jeg sovet i timen. Får se om det blir litt slicing, eller om jeg bare skal huske det til neste modell Mvj Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 Bra resultat på denne Rune! På bildet av undersiden: Hva med flapsen bak radiatorene da? Enten mangler nedre del, eller så har du satt de feil... Det skal ikke være åpning under slik som det vises på bildet. -B Jaggu! Du og Kyrre har rett. Her har jeg sovet i timen. Får se om det blir litt slicing, eller om jeg bare skal huske det til neste modell Mvj Rune Tja. Det skal vel en del til å unngå massive strafferunder dersom du skal rette opp det der uten at det vises? Var byggetegninga kryptisk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 Blodfersk base til tross - resultatet ser da hoevelig ut dette. Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted March 8, 2012 Author Share Posted March 8, 2012 Næh, ikke så kryptisk Se selv: http://www.model-making.eu/show_file.php?src=%2Fzdjecia%2F7%2F0%2F8%2F2192_2_has09945_3.jpg Burde visst dette, så jeg har nok bare sovet i timen da jeg tenkte å ha flapsen lukket. Skriver det uansett på kvoten for lærdom, så noen strafferunder blir det ikke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 Top notch hele veien dette, gjorde seg også helt utmerket på glimrende base Synes også at du gjør en virkelig fin figur (pun intended)! SAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 Burde visst dette, så jeg har nok bare sovet i timen da jeg tenkte å ha flapsen lukket. Skriver det uansett på kvoten for lærdom, så noen strafferunder blir det ikke Ekstremt fornuftig. Jeg hadde nok ringt mentalvakta i Selbu om du hadde begynt å tulle med dette nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted March 8, 2012 Author Share Posted March 8, 2012 Ekstremt fornuftig. Jeg hadde nok ringt mentalvakta i Selbu om du hadde begynt å tulle med dette nå. Hehe :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Berg Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 Denne ble virkelig flott, vel utført arbeid! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 13, 2012 Share Posted March 13, 2012 Jeg kunne beskue modellen in natura i går kveld og kan bekrefte at det ble en flott modell. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Jeg kunne beskue modellen in natura i går kveld og kan bekrefte at det ble en flott modell. Einar S Aa disse bildene jeg faar paa netthinna naa Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Åkra Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Ai, ai, ai. Modell in naturae, det høres jo egentlig gøy ut! Kjetil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts