Svein Ivar Braathe Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 Mycket bra Må se å få ferdig min jeg også nå da Har du meldt på din Svein Ivar? Isåfall, hvilken klasse? Jeg tenkte at Class 11 boblene kunne stille i Competition Modern og vi må jo nesten samkjøre det slik at de blir stående ved siden av hverandre Takkar så mycket Jeg har ikke meldt den på enda så kanskje vi skulle melde dem på i den klassen der ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted September 10, 2012 Author Share Posted September 10, 2012 Ja slik jeg ser det er det jo racebiler og ettersom de er i bruk i dag så må jo klasse 6 være passende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted September 13, 2012 Author Share Posted September 13, 2012 Da begynner denne å nærme seg, i det jeg skriver dette er karosseriet limt sammen med bunnplata og fangeren og motorlokk er montert. Har også montert baklys og som sees på bildet har jeg laget nett istede for sideruter foran. Dette laget jeg av myggnetting. Laget også setebelter inni, greit nok så er de uten fester og slikt. Laget de av maskeringstape som jeg malte rød, skar opp og tapet fast der jeg mente de burde sitte. Det som gjenstår nå er å montere eksosen samt "skidplate" under motoren samt noen racenummer dekaler og litt lett væring Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Da registrerer jeg min i klassen vi snakker om også setter vi dem ved siden av hverandre Det ser da ut til å bli bra dette her Gaute, gleder meg til å se den live Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted September 14, 2012 Author Share Posted September 14, 2012 Nå er bobla straks ferdig: Skal få på seg litt lett væring nå bare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts